IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> LSD-ს ტიპები სუბარუზე
xrinco
გამოხმაურება Nov 19 2010, 20:49
გამოხმაურება #1


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




სასტავ გამიგია რომ სტი- ფორიკას აქვს უკანა ხიდის კულაჩკოვი ბლოკირება. მე მაინტერესებს სტი-1. სტი-2-ს და ტაიპ ემ-ს ერთნაირი აქვს თუ არა უკანა ხიდი და შესაბამისად კულაჩკოვი ბლოკირება, და წავა თუ არა ეგეთი ხიდი xt-ზე, თუ გინახავთ ვინმეს ხიდის ნახაზი, უფრო კონკრეტულად ბრუნთა რიცხვი ერთნაირები აქვთ თუ არა სამივე სტი-ს და
XT-ს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Achi
გამოხმაურება Mar 14 2012, 16:23
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




აბა დავუბრუნდეთ ამ თემას

როგორც მოგეხსენებათ ორიოდე კვირაა ჩამომივიდა ჩემი აუთბექი 2.5 VDC-ს გარეშე, ხოდა დღეს ბოქსებისკენ ვიყავი ასული და რომ წამოვედი იქვე გავტესტე დიაგონალკაზე და მივიღე არც თუ ისე კარგი შედეგი, ეს არ არის ჩემი მანქანა მაგრამ ასეთივე სახის პრობლემას წავაწყდი:



ჩემ მანქანაზეც ჰაერში მყოფი წინა ერთი საბურავი ბუქსაობდა ძალიან და მის დიაგონალზე მყოფი უკანა (ასევე ჰაერში მყოფი), სხვა დანარჩენი ოდნავადაც არ დატრიალებულა. რას ნიშნავს ეს? ხომ უნდა ქონდეს LSD? და რატომ არის რომ წინა საბურავი უფრო აქტიურად ბუქსაობს ვიდრე უკანა?

VDC რომ ქონოდა ვიცი რომ უკანა ბლოკირება აღარ ექნებოდა და ელექტრონულად მოხდებოდა ჰაერში მყოფი საბურავის გაჩერება და მეორე საბურავზე ძალის გადანაწილება და ალბათ მაგნაირ დაბრკოლებასაც დავძლევდი ხომ? smile.gif


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
xrinco   LSD-ს ტიპები სუბარუზე   Nov 19 2010, 20:49
karoche   xrinco კაი თემა გახს...   Nov 19 2010, 20:51
xrinco  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge