![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სასტავ გამიგია რომ სტი- ფორიკას აქვს უკანა ხიდის კულაჩკოვი ბლოკირება. მე მაინტერესებს სტი-1. სტი-2-ს და ტაიპ ემ-ს ერთნაირი აქვს თუ არა უკანა ხიდი და შესაბამისად კულაჩკოვი ბლოკირება, და წავა თუ არა ეგეთი ხიდი xt-ზე, თუ გინახავთ ვინმეს ხიდის ნახაზი, უფრო კონკრეტულად ბრუნთა რიცხვი ერთნაირები აქვთ თუ არა სამივე სტი-ს და
XT-ს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
აბა დავუბრუნდეთ ამ თემას
როგორც მოგეხსენებათ ორიოდე კვირაა ჩამომივიდა ჩემი აუთბექი 2.5 VDC-ს გარეშე, ხოდა დღეს ბოქსებისკენ ვიყავი ასული და რომ წამოვედი იქვე გავტესტე დიაგონალკაზე და მივიღე არც თუ ისე კარგი შედეგი, ეს არ არის ჩემი მანქანა მაგრამ ასეთივე სახის პრობლემას წავაწყდი: ჩემ მანქანაზეც ჰაერში მყოფი წინა ერთი საბურავი ბუქსაობდა ძალიან და მის დიაგონალზე მყოფი უკანა (ასევე ჰაერში მყოფი), სხვა დანარჩენი ოდნავადაც არ დატრიალებულა. რას ნიშნავს ეს? ხომ უნდა ქონდეს LSD? და რატომ არის რომ წინა საბურავი უფრო აქტიურად ბუქსაობს ვიდრე უკანა? VDC რომ ქონოდა ვიცი რომ უკანა ბლოკირება აღარ ექნებოდა და ელექტრონულად მოხდებოდა ჰაერში მყოფი საბურავის გაჩერება და მეორე საბურავზე ძალის გადანაწილება და ალბათ მაგნაირ დაბრკოლებასაც დავძლევდი ხომ? ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]() ![]() |