![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
Baal
ციტატა(Baal @ 13th May 2009 - 23:08) [snapback]3323[/snapback] შეიძლება ბევრმა იცის ეს მანუალიდან, მაგრამ ვიღაცისთვის მაინც საინტერესო იქნება ძალიან პალეზნი შტუკაა. ჩემთვის არის ძალიან პალეზნი შტუკა და ძალიან მიხარია რომ ეს თემა არსებობს და მაპოვნინეეს !!! ატფ ტემპს ანთებს მანქანა ერთი ის მითხარი ] ეგ პროცედურები დაქოქვა დანეიტრალება მთელი ამბები ძრავის გათბობა და ა.შ. მაგეებს კარგი გავაკეთებ მაგრამ კოდს სად დაწერს? იქვე პრიბორნი დაფაზე თუ რამე ხელსაწყო უნდა მქონდეს შეერთებული ? აი ეს ვერ გავიგე ![]() რომ დაძრავ მოხვეულზე ან სწორზეც ვერ რთავს იგუდება და მერე ისევ აგრძელებს მუშაობას.. ტპს სენსორი მგონია ან შიფტ სოლენოიდ #3! რადგან პატრონმა მატორი გარეცხა! |
|
|
![]() ![]() |