![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
მოოოკლედ
ჩემი ახლობლის ლეგასი რომელიც maxouni-ს ლოგერმა ვერ დაინახა და რომელიც პირველიდან მე2ში გადართვისას გუდავს. დღეს ავდექი და გავუკეთე ტრანსმისიიის თვით-დიაგნოსტიკა და ვერავითარი შედეგი მივიღე.. ატ ოილ ტემპს ანთებს.. ახლა უკვე 16 17ჯერ ანთებს მოკლე ციმციმით, დიაგნოსტიკამდეც და დიაგნოსტიკის მერეც.. მოკლედ ის პუნქტი რომელიც ეხება 20კმ/სთ ზე მეტით ტარებას ავდექი და მივადგი გოთუას ჩამოსახვევი რომ იწყება ნაბერეჟნზე და შუქნიშნამდე მიდგმულმა გუგუნით ვიარე..!!!!!!! მერე დანარჩენს რაც შეეხება რავიცი ეგეთი დებილი არ ვარ რომ სწორად ვერ გავაკეთო როგორც ეწერა ![]() ასევე დავძებნე პრავოდები ძრავის თვით დიაგნოსტიკისთვის და ვნახე შავი პრავოდი, რომელიც ვერანაირად ვერ მიწვდებოდა მეორე შავ პრავოდს, და ასევე ვნახე ორი მწვანე ჯეკი გნებავთ პრავოდი რომელიც ასევე ვერ მიუერთდებოდა ერთმანეთს.... როგორ აკეთებთ თქვენ კარობკის დიაგნოსტიკას? 4EAT კარობკის დიაგნოსტიკას! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
megzuri
აბა ეს ნახე, იქნებ გამოგადგეს http://forum.autotom.ru/attachment.php?att...mp;d=1296065700 Для вызова режима самодиагностики на большинстве моделей фирмы "Subaru" достаточно снизу под панелью приборов со стороны водителя соединить между собой два свободно висящих одиночных разъема ("папу" и "маму"). Если там под щитком приборов на жгуте висит две пары разъемов, то соединение одной пары (обычно зеленого цвета) включает режим вызова памяти, а соединение другой пары (обычно черного или белого цвета) включает режим текущей диагностики. |
|
|
![]() ![]() |