![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
მოოოკლედ
ჩემი ახლობლის ლეგასი რომელიც maxouni-ს ლოგერმა ვერ დაინახა და რომელიც პირველიდან მე2ში გადართვისას გუდავს. დღეს ავდექი და გავუკეთე ტრანსმისიიის თვით-დიაგნოსტიკა და ვერავითარი შედეგი მივიღე.. ატ ოილ ტემპს ანთებს.. ახლა უკვე 16 17ჯერ ანთებს მოკლე ციმციმით, დიაგნოსტიკამდეც და დიაგნოსტიკის მერეც.. მოკლედ ის პუნქტი რომელიც ეხება 20კმ/სთ ზე მეტით ტარებას ავდექი და მივადგი გოთუას ჩამოსახვევი რომ იწყება ნაბერეჟნზე და შუქნიშნამდე მიდგმულმა გუგუნით ვიარე..!!!!!!! მერე დანარჩენს რაც შეეხება რავიცი ეგეთი დებილი არ ვარ რომ სწორად ვერ გავაკეთო როგორც ეწერა ![]() ასევე დავძებნე პრავოდები ძრავის თვით დიაგნოსტიკისთვის და ვნახე შავი პრავოდი, რომელიც ვერანაირად ვერ მიწვდებოდა მეორე შავ პრავოდს, და ასევე ვნახე ორი მწვანე ჯეკი გნებავთ პრავოდი რომელიც ასევე ვერ მიუერთდებოდა ერთმანეთს.... როგორ აკეთებთ თქვენ კარობკის დიაგნოსტიკას? 4EAT კარობკის დიაგნოსტიკას! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 21st March 2012 - 00:29) [snapback]381514[/snapback] Для вызова режима самодиагностики на большинстве моделей фирмы "Subaru" достаточно снизу под панелью приборов со стороны водителя соединить между собой два свободно висящих одиночных разъема ("папу" и "маму"). Если там под щитком приборов на жгуте висит две пары разъемов, то соединение одной пары (обычно зеленого цвета) включает режим вызова памяти, а соединение другой пары (обычно черного или белого цвета) включает режим текущей диагностики. ეს ძრავის დიაგნოსტიკას აკეთებს ეს სისტემა, მე კარობკის მინდოდა.. ეგ მანუალი საინტერესოდ არის დაწერილი გაიხარე ![]() გადავიკითხე ცოტა და სავარაუდო დასკვნებს ვაკეთებ ... სოლენოიდები სად იქნება? სად შეიძლება ვიყიდოთ მეორადი მუშა სოლენოიდები ხომ არ იცით? If this resistor fails open, becomes disconnected, or has its wiring severed, one result might be increased shift shock. The reasoning behind this is that without the resistor in the circuit, the line pressure may be higher, since without the current passing through solenoid A during the 'OFF' portion of its duty cycle, it will tend to close further, and thus not bleed off as much pressure from the automatic transmission fluid pump. If the resistor fails open or is disconnected, it should cause the ATF temperature lamp to flash 16 times on the next startup, since the TCU would be able to see electrically that the resistor is open. მემგონი დადგინდა!!! მემგონი!! მანამდე ხომ არ იცით ვინმემ სად არის ეს დუთი სოლენოიდ ა? |
|
|
![]() ![]() |