![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10 რეგისტრ.: 11-April 12 მდებარ.: ქალაქი ბათუმი მომხმარებელი № 2,648 ![]() |
მოგესალმებით ყველას, მე მყავს იაპონური, 2000 წლის გამოშვება სუბარუ ფორესტერი სტბ ავტომატიკა 2.0 ტურბინით. ამ ავტომანქანის შესაძლებლობა, ვისაც უტარებია ასეთი მანქანა ძალიან კარგად ეცოდინებათ, რომ ძაან სრაფია... მე მინდა რომ მისი სიძლიერე (240 ცხენის ძალა) ადგილიდანაც გამოვიყენო და ვერაფერს ვერ ვუხერხებ... რო დაიძრება მერე კი ხსნის ტურბინას მაგრამ გონკავის დროს მაგ 2 და 3 წამს ვინმე არ გაცლის...
მე მაინტერესებს ვინმემ თუ იცი რამდენად შესაძლებელია ადგილიდან ტურბინის გახსნა და ეს რამდენად არის რეკომენდირებული? ისე რო ამით მანქანას არ გაუფუჭდეს გადაცემათა კოლოფი და ასე შემდეგ!!!!!!!!!!!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10 რეგისტრ.: 11-April 12 მდებარ.: ქალაქი ბათუმი მომხმარებელი № 2,648 ![]() |
ტორმუზ მაგრად უნდა დააჭირო მარცხენა ფეხი და მარჯვენათი გაზი უნდა აიყვანო 2500-ის ფარგებში? და ეს არის ერთ-ერთი გამოსავალი ადგილიდან მოხევისა?
კიდე რა მაინტერესებს, ერთმა მირჩია რო მექანიკა იყიდეო და როგორც სხვა მანქანების დაბუქსავდება და წავა, ეს ამ დროს რას იზამს 4X4-ზე ხო არის ეს მანქანა და როგორ დაბუქსავდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(romeus @ Apr 11 2012, 11:05) [snapback]387754[/snapback] ტორმუზ მაგრად უნდა დააჭირო მარცხენა ფეხი და მარჯვენათი გაზი უნდა აიყვანო 2500-ის ფარგებში? და ეს არის ერთ-ერთი გამოსავალი ადგილიდან მოხევისა? კიდე რა მაინტერესებს, ერთმა მირჩია რო მექანიკა იყიდეო და როგორც სხვა მანქანების დაბუქსავდება და წავა, ეს ამ დროს რას იზამს 4X4-ზე ხო არის ეს მანქანა და როგორ დაბუქსავდება? ვინ იყო ის ერთი ვინც ეგ გირჩია? თუ სხვისი აზრი უფრო გაინტერესებთ აქ რაღას ხსნით თემებს? ხო დაწერა კომპეტენტურმა ხალხმა რო გაზ ტორმუზი ხშირი დაძვრა აფუჭებს კარობკასო? ავტომატით უნდა დაუდგე ავტომატს და არა მექანიკას. ისე მამენტ წავიდა უკვე მგონი ის დრო ფორიკები რო გონკაობდნენ. ევოებით და იმპრეზებით აღარ გონკაობს ხალხი. ტურბინიანი ავტომატი ფორიკა იმისთვისაა რომ იარო სწრაფად სადაც გინდა და კომფორტულად. და არა იუმისთვის რომ აწვალო კარობკა და სტარტო ადგილიდან ![]() |
|
|
![]() ![]() |