![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
თავისი ქვედა ალუმინის მილებით. ფასი 150 ლარი
არავის უნდა ალუმინის ქულერი? განსხვავება იმაშია რომ ალუმინი უკეტესი თბო გამტარია და მოხვედრილი ჰაერი უფრო მალე აგრილებს ვიდრე თვენ შავ რკინის ქულერს........... ისე ცნობისთვის......... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(sti type ra @ 11th April 2012 - 17:36) [snapback]387908[/snapback] ძალიან ჭკვიანებისტვის ვხსნი კიდევ ერთხელ თუ დიდი ტურბინა გიყენია ბაზარი არაა. მე მეყენა დიდი ქულერი მერე გიო მაისას მივყიდე მაგას ტდ 05 აქ ტურბინა. მე მიყენია ვფ 28 და თავიდან უჭინდა საკმაოდ ხოდა ყველაზე ჭკვიანებისთვის ვპასუხობ რომ ინტერქულერის ათასნაირი ზომა არსებობს, მეორე ის რომ ინტერქულერის მილები უნდა იყოს შერჩეული დიამეტრებით ისე რომ ტურბინამდე მისვლისას უნდა მცირდებოდეს დიამეტრი, თან ისე უნდა მცირდებოდეს რომ შენი ტურბინის FLOW ეფექტი უნდა იცოდე. |
|
|
![]() ![]() |