![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
თავისი ქვედა ალუმინის მილებით. ფასი 150 ლარი
არავის უნდა ალუმინის ქულერი? განსხვავება იმაშია რომ ალუმინი უკეტესი თბო გამტარია და მოხვედრილი ჰაერი უფრო მალე აგრილებს ვიდრე თვენ შავ რკინის ქულერს........... ისე ცნობისთვის......... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
Black Jo
+1 თემო მარტალს ბაზრობ, სუბარუზე მითუმეტეს ფორიკაზე, ყველა რასპორკას ტავისი დანიშნულება აქვს მარა არა ისე რო ნახევარ მეტრ სიმაღლეზე იდგე და რასპორკის გამო საოცარი ეფექტი მიიღო, ყველა რასპორკას ტავის დანიშნულება აქვს, სატარებლად მოსახვევებში უკანა ზედა ყველაზე ეფექტურია, ქვედები რესკი მანევრიდ დროს გჭირდება და წინა, გჭირდეა უფრო რალიზე რა. მაგ სტი ინტერქულერს ჩემი აზრით უფრო დიდი წარმადობა აქვს, ანუ უფრო მეტ ჰაერს ატარებს, და ფრონტალურზე დიდი ტურბინა თუ არ გიგია დიდი ეფექტს ვერ ნახავ, ან ტრუბები უნდა დაწვრილო ან ქულერი უნდა დაპატარავო. ასერომ მშვენიარი ვეშია ეგ სტი ქულერი, ვიდიტაც და გამოყენებითაც, თუ არადა ჩაასხით სტოკში და მაგაში წყალი და მიხვდებით რომელი მეტია. |
|
|
![]() ![]() |