![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
ადრე მქონდა თემა მარა სიახლეებია და ამიტომ ახალს ვხსნი, ეგება ვინმემ რამე მირჩიოს
მანქანა: 2006 ევროპული 2.5 XT დაიწყო იმითი რო ერთ მშვენიერ დღეს აღარ დაიქოქა საერთოდ, წვალების შემდეგ იქოქებოდა ხოლმე, გამოვცვალე კალენვალის დაჩიკი, რის შემდეგაც იქოქებოდა ოღონდ 4-5 წამი ტრიალის შემდეგ. შემდეგ ისევ, გადაიფიქრა დაქოქვა და ბოლოს 3 დღე ვერ დავქოქე მიუხედავად წვალებისა, ბოლოს, გამოვაძრეთ ბენზინის შლანგი კაპოტსი და ვნახეთ რომ ბენზონასოს არ მოქონდა ბენზინი, ასევე ვნახეთ უკან ბენზონასოსთან, მოკლედ გამიხარდა რომ მივაგენით პრობლემას, წავედი მოვიტანე სხვა ბენზონასოსი დავაყენეთ და დაიქოქა ეგრევე, მეთქი ეგარი წავედი ვიარე და 5 წუთიანი ჩაქრობის შემდეგ ვდრუგ ისევ აღარ დაიქოქა. მოვხსენი ისევ შლანგი, პირველ გადაწევაზე არაფერი, მეორე გადაწევაზე არაფერი, მესამე გადაწევაზე ამოიტანა ბენზინი, შევაერთე ეს შლანგი ისევ და დაიქოქა ჩვეულებრივად, იმის შემდეგ 5-6 ჯერ ჩვეულებრივად დაიქოქა, დღეს დილით ისევ არ დაიქოქა, შლანგის მოხსნა ბენზინის ამოტანის პროცედურის შემდეგ ისევ დაიქოქა იგივე ქნა დღეს შუადღეს 5-10 წუთ ჩამქრალზე. რამე მირჩიეთ კეთილო ხალხო თორე ცვეტში დავწვავ ამ მანქანას, კიბო გამიჩინა უკვე. ხო, ფილტრი ახალია |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
ვა, არ ვიცი, აზზე არ ვარ როგორ შევამოწმო
შეიძლება რაღაცა ეგეთია მართლა მარა, რავიცი აბა ესეიგი, ასეთი სიახლე, წეღან 5 წუთის ჩამქრალი ვ ოჩერედნოი რაზ არ დაიქოქა, ვუკაკუნე ვუბრახუნე უკან მარჯვნივ იმ პლასტმასის აბსორბერს თუ რაღაცას, უშედეგოდ შემდეგ ავდექი და , კაპოტში კიარ ჩავხსენი შლანგი, არამედ ნასოსის თავზე, სურათში რაც არის მონიშნული, (ჩემი მანქანის სურათი არ არის, ინტერნეტში ვნახე) ![]() წნევით გამოასხა ბენზინი, შევაერთე, გადავწიე გასაღები და 1 წამი ტრიალის შემდეგ დაიქოქა (ალბათ სანამ ამოიტანა ბენზინი ძრავთან) მოკლედ მაქვს ასეთი ვარაუდი: სავარაუდოდ არის რაღაც კლაპანი, ეს კლაპანი არის მატორჩიკთან ან ფილტრთან, ეს რაღაც მომენტებში ეს კლაპანი რჩება ღია და ბენზინს ვერ აწვდის სისტემას (ალბათ წნევა არ ყოფნის) როდეას დისგერმეტიზაციას ვაკეთებ შლანგის ჩახსნით, კლაპანი აზზე მოდის და ყველაფერი ნორმალიზდება რაღაც ასეთი მიზეზია, ამის კვების სისტემა არ ვიცი როგორ მუშაობს ვინც იცით ეგება დამეხმაროთ, რა კლაპნებია და რომელი რაზეა პასუხისმგებელი ისე, ერთი შემდეგ არ დაქოქვაზე, ბაკის კრიშკა უნდა მოვხსნა, მაინტერესებს რა მოხდება მოკლედ მემგონი რედუქციონნი კლაპანია ამ დასკვნამდე მივედი http://pride-u-bike.com/subaru-forester/6_5.html ამას ვკითხულობ ან ზაპორნი კლაპანის პრუჟინა მარა, ხო გამოვცვალე ნასოსი და იგივე შედეგია ზუსტად, პატარა ალბათობაა რო ის ნასოსიც იგივე დღეში იყო ანუ, რედუქციონნი კლაპანს მომენტებში გონია რო ბევრი ბენზინი მიდის და ღია რჩება, შესაბამისად წნევა ვერ იქმნება რო დაიქოქოს, თუმცა ნასოსი მუშაობს, ამ დროს როცა ჩავაქრობ, პახოდუ დარხეული აქ ზაპორნი კლაპანს და კოლექტორიდან წნევის გამო იცლება ძრავიდან ნასოსამდე სისტემა ბენზინისგან, და დაქოქვისას არ არმოდის (პირვლეი რაც დავწერე) როცა დისგერმეტიზაცია ხდება, აზზე მოდის ეს რედუქციონნი კლაპანიც და ზაპორნიც და კველაფერი აკრგად არის მარა ნამეტანი გადაბმული გამოვიდა ეს ყველაფერი ერთმანეთზე, თან ორივე ნასოსშია და ნასოსის შეცვლამ შედეგი არ მოიტანა ხო, და დღეს რამდენიმეჯერ კინაღამ ჩამიქრა ნელა დაძვრისას |
|
|
![]() ![]() |