![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
ნიკი: Mazo სახელი: ირაკლი გვარი: მაზიაშვილი მანქანა: Subaru Forester S წელი: 1998 ფერი: შავი დამატებით: ძრავი 2.5 უტურბინო, მექანიკა. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
ისე საინტერესოა ტურბინიანი მექანიკა რას მოიმოქმედებს მაგასაც სტარტში მოვუგებ მაგრამ მ ალევე გამასწრებს
ხო ისე პლიტა რო მწყობრში ქონდეს ჩემ მანქანას ეუფ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(Mazo @ May 18 2009, 10:08) [snapback]3880[/snapback] ისე საინტერესოა ტურბინიანი მექანიკა რას მოიმოქმედებს მაგასაც სტარტში მოვუგებ მაგრამ მ ალევე გამასწრებს ხო ისე პლიტა რო მწყობრში ქონდეს ჩემ მანქანას ეუფ ![]() ტურბინიან მექანიკასთან არანაირი შანსი არ გაქვს არც სტარტზე და აც მერე მანქანა დრაგზე ხომ იცი როგორ უნდა დასტარტო ? მატორი უნდა აიყვანო ისეთ აბაროტებზე, სცეპლენიეს რომ აუშვებ აღმოჩნდეს მაბრუნებელ მონენტის პიკზე. ხოდა შენ წარმოიდგინე ეხლა ტურბინიანის პიკი, რომ დაგისტარტავს 4300-5000-ზე სად უნდა გაექცე შენ ? ვა პაინას დაუწერია უკვე, არ დამირეფრეშებია საიტი. |
|
|
![]() ![]() |