![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 231 რეგისტრ.: 3-January 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,427 ![]() |
როგორ გავიგო ჩემით მუშაობს თუ არა ზეთის ნასოსი? მატორი დაშლილია და სანამ არ გავიგებ ზუსტად მუშაობს თუ არა ნასოსი მეშინია აწყობა... http://www.picz.ge/img/s4/1204/30/5/5fc45c69b276.jpg <<<<<<< ეს მგონია რომ ნასოსმა გამოიწვია, ზეთი კასტროლი მესხა 5-40 ახალი აწყობილი ძრავი იყო 1000 კილომეტრი გავიარე აბკატკა და ერთი ორ ჩაჭერაზე დაასტუკა, რამე მირჩიეთ რა
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
წითელს ანთებს 2პსი ზე, რაც უკვე წნევა არაა ფაქტიურად... რომ გადაიხადე ფული და მატორი აგიწყვეს, ან ზეთის წნევა რატო არ გააზომინე ან კომპრესია?
ესე ვერ გაიგებ, ააწყვე ძრავი, ზეთის წნევის დაჩიკი შეაერთე და ნახე. სუბარუს უწერია მანუალში რომ მინიმუმი დასაშვები წნევა არის 0.9 ბარი 750 ბრუნზე, ზეთის ტემპერატურაზე 80 გრადუსი. ეს არის 5w30 თვის სავარაუდოდ, რადგან მაგ ზეტს უწერია რეკომენდირებული სუბარუს მანუალში. მარა ეს მინიმუმი ცოტაა ნაღდად, მეტი უნდა გქონდეს გაცილებით. მანდ მეორე ვარიანტიცაა, შეიძლება წნევაც კარგი იყოს, მაგრამ არ ნიშნავს კარგ აწყობილ ძრავს. კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ვკლადიშების ზაზორების თანაბარი სიდიდეები!!! მოკლედ წითელს არ დაელოდოთ რა, ჯერ დაიკაკუნებს მატორი და წითელი მერე აინთება ![]() |
|
|
![]() ![]() |