![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
შემთხვევით ვინემ ხომ არ გავთ, ქარხნული ბაიპასზე რო მაგრდება გადამყვანი. რო მომყიდოთ ან მათხოვოთ დროებით და დაგიბრუნებთ.
აი ესეთს ვგულისხმობ http://www.eclipseracing.co.uk/images/prod...dm_my99_250.jpg |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ANS-555
მართალია ეს კაცი და მისი აზრიც ![]() სტოკი ბაიპასი გათვლილია სტანდარტ წნევაზე, მაღალ წნევას ვეღარ უძლებს, თავისივე შლანგით რომ გადაიყვანო ტუნინგოვი ბლოუზე იგივე პონტი გამოდის მაინც რაც სტოკის გარეშე, გაზის ფეხის შვებისას გინდა არ გინდა მაინც იხსნდება სტოკი ბაიპასი ამავე დროს ტუნინგოვიც გახსნილი იქნება რადგან უკუ წნევის შლანგი როგორც ასევე ექაჩება სტოკს ასევე ტუნინგოვი ბაიპასსაც, ანუ ერთდროულად გაიხსნება ორივე ბაიპასი, სტოკი გაიხსნა ჰაერი შევიდა ეგრევ ტუნინგოვიში გადავიდა და დაუსტვინა. თუ სტოკი გააპარებს წნევას ტუნინგოვი არ გაატარებს და მორჩა ამით ყველაფერი ![]() |
|
|
![]() ![]() |