![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 231 რეგისტრ.: 3-January 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,427 ![]() |
როგორ გავიგო ჩემით მუშაობს თუ არა ზეთის ნასოსი? მატორი დაშლილია და სანამ არ გავიგებ ზუსტად მუშაობს თუ არა ნასოსი მეშინია აწყობა... http://www.picz.ge/img/s4/1204/30/5/5fc45c69b276.jpg <<<<<<< ეს მგონია რომ ნასოსმა გამოიწვია, ზეთი კასტროლი მესხა 5-40 ახალი აწყობილი ძრავი იყო 1000 კილომეტრი გავიარე აბკატკა და ერთი ორ ჩაჭერაზე დაასტუკა, რამე მირჩიეთ რა
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 1st May 2012 - 14:55) [snapback]392137[/snapback] გადამშვები იხსნება წნევაზე, კლაპანია ეგ და ტემპერატურას არ უყურებს. როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება რა მნიშვნელობა აქვს ცივია თუ ცხელი. ბიჯო როცა ცივია ზეთი მაგას სულ სხვა წნევა აქვს და როცა ცხელია ზეთი სულ სხვა წნევა ![]() ამიხსენი ფაქტი მაშინ რატომ არის ცივზე 6 ბარი და რატომ არის ცხელზე 2 ბარი? ![]() გაზის პედალზე მიუჭერლად. ხალასტოიზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ May 1 2012, 14:59) [snapback]392138[/snapback] ბიჯო როცა ცივია ზეთი მაგას სულ სხვა წნევა აქვს და როცა ცხელია ზეთი სულ სხვა წნევა ![]() ამიხსენი ფაქტი მაშინ რატომ არის ცივზე 6 ბარი და რატომ არის ცხელზე 2 ბარი? ![]() გაზის პედალზე მიუჭერლად. ხალასტოიზე ![]() მართალია რასაც ამბობ, მაგრამ აქ დაბალ აბაროტზეა საუბარი. როდესაც ზეთი ცივია, შესაბამისად ბლანტი, ვკლადიშების და სხვა მექანიზემბის ზაზორებში სრული ნაკადით ვერ გადის სისქის გამო,და ამიტომ დარჩენილი ზედმეტი ზეთი წნევით აწვება გადამშვებ კლაპანს. ამიტომაა რომ ცივ ზეთზე სტროგად გადამშვები კლაპნის წნევას ვხედავთ. ამიტომაა ერთ ერთი რეკომენდაცია, რომ აბაროტი არ მიცე ძრავს სანამ ზეთი არ გაცხელდება.... როდესაც ზეთი ცხელია, უკვე გათხელებულია და ნასოსი ხალასტოი ხოდის აბაროტზე რასაც აკაჩავებს, ყველაფერი გადის სისტემაში და გადამშვები კლაპანი არ იხსნება. თუმცა აბაროტს რომ მოუმატებ, უკვე ვეღარ გავა ზეთის დიდი რაოდენობა ზაზორებში და მაინც გადამშვებს მიაწვება. იდეაში, რაც უფრო მეტი ზეთი გაივლის ზაზორებში, უფრო კარგია, მეტ სიცხეს გამოაცლის ვკლადიშებს...... ამიტომაა ერთ ერთ ტუნინგად ითვლება, როდესაც გადამშვები კლაპნის პრუჟინას თხელ შაიბას უდებენ დამატებით, ზამბარა უფრო ხისტი ხდება და სისტემა უფრო მაღალ წნევაზე და ვკლადიშებში მეტ დენადობაზე მუშაობს ![]() ზოგს გონია ძლიერი ნასოსი კარგია, თუმცა ქარხნული ზაზორების შემთხვევაში დიდი ნასოსი მხოლოდ იმას აკეთებს, რომ დიდი წარმადობის გამო უფრო მეტი ზეთი იტრიელებს გადამშვები კლაპნიდან უკან კარტერში, უფრო აქაფდება და უფრო გაცხელდება..... ქარხნული ნასოსი რაც არის 10მმ ვრხ თვის და 11-12მმ სტი თვის საკმარისზე მეტია, თუ წნევა არ გყოფნის, შაიბას უდებ და ეგაა.... |
|
|
![]() ![]() |