![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 231 რეგისტრ.: 3-January 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,427 ![]() |
როგორ გავიგო ჩემით მუშაობს თუ არა ზეთის ნასოსი? მატორი დაშლილია და სანამ არ გავიგებ ზუსტად მუშაობს თუ არა ნასოსი მეშინია აწყობა... http://www.picz.ge/img/s4/1204/30/5/5fc45c69b276.jpg <<<<<<< ეს მგონია რომ ნასოსმა გამოიწვია, ზეთი კასტროლი მესხა 5-40 ახალი აწყობილი ძრავი იყო 1000 კილომეტრი გავიარე აბკატკა და ერთი ორ ჩაჭერაზე დაასტუკა, რამე მირჩიეთ რა
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მერე ვინთქვა რომ უნდა იყოს 6 ბარი 8000 ბრუნზე
დარაბოტკა ჭირდება სხვა რაღაცეებს. მანდ ყველაფერი დარაბოტანია და საათივით მუშაობს. ეგ არის ჩერეზ ჯოპუ ტუნინგი. მანდ წუთში გადის 60 ლიტრი ზეთი. ზნევის მომატებითაც იგივე რაოდენობა გავა. ნასოს რომ ყიდულობ უნდა შეხედო ამ სიტყვებს HIGH FLOW და არა HIGH PRESSURE ფლოუ კიდევ 11-ს მეტი აქვს. td04 1.6 ბარზე რო დაბერო აზრი არ ექნება იგივე CFM დარჩება ხო? აი ნასოსი რომ გადააკეთო(იგივეა რაც ტურბინას ყელი გაუფართოვო და კრილჩAტკა ჩაამატო) HIGH FLOW-ზე სხვა ბაზარია, მარტო წნევა არაფერს არ აკეთებს. იმიტომაც არის ზოგჯერ 0.2 ბარამდე ეცემა და მაინც არ ისტუკება მატორი! თუ სიმართლე გინდა 3 ბარზეც კარგად იმუშAვებს 8000 ბრუნზე თუ საკმარისი ზეთი იცირკულირებს მატორში. სწრაფად და დიდი რაოდენობით. ![]() აგერ წერია 11-მმ-იან მეტი ფლოუ აქვს უფრო დაბალ წნევა 6000 ბრუნზე ვიდრე 12მმ-იანს. უფრო მაღალ წნევაზე. 59 VS 63 მთელი 4 ლიტრით ჯობია 11-იანი. უფრო დაბალ წნევაზე 59 psi VS 85 |
|
|
![]() ![]() |