![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 231 რეგისტრ.: 3-January 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,427 ![]() |
როგორ გავიგო ჩემით მუშაობს თუ არა ზეთის ნასოსი? მატორი დაშლილია და სანამ არ გავიგებ ზუსტად მუშაობს თუ არა ნასოსი მეშინია აწყობა... http://www.picz.ge/img/s4/1204/30/5/5fc45c69b276.jpg <<<<<<< ეს მგონია რომ ნასოსმა გამოიწვია, ზეთი კასტროლი მესხა 5-40 ახალი აწყობილი ძრავი იყო 1000 კილომეტრი გავიარე აბკატკა და ერთი ორ ჩაჭერაზე დაასტუკა, რამე მირჩიეთ რა
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
იტოგში ჩემი მოსაზრება ნასოსთან დაკავშირებით ასეთია და მასე გაკეთებასაც ვაპირებ, ვიღებ სტოკ ნასოს 10მმ-ანს და ვაფართოვებ არხებს, თუ ზუსტად რა არხებს ვაფართოვებ მაგას მერე მოგვიანებ დავპოსტავ და სურატებსაც მოვაყოლებ. სტოკ წნევაზე ვთქვათ 1.5 ბარზე, კარგად გახურებულ ზეთზე თუ დაუშვათ უნდა გადიოდეს 40 ლიტრა ზეთი (პირობითათ) გაგანიერებული არხებით ზეთის ნასოსი იგივე 1,5 ბარზე გაივლის 50 ლიტრა ზეთი. შესაბამისად ვკლადიშების ზაზორებიც ოდნავ სხვა უნდა გაკეთდეს სტოკთან მიმართებაში
![]() ზუსტად არ მახსოვს ინფო წავიკითხე რომ 10 მმ ნასოსი არის თანაბარი მომატების წნევისთვის, ქალაქის პირობებისთვის გათვლილი, ანუ დაბალი აბაროტიდან რომ დააჭირო ნელ ნელა იწყებს წნევის მომატებას აბაროტებთან ერთად, 11 მმ ნასოსი დაბლებზე წნევა დაბალი აქვს და მერე ეგრევე რეზკად ვარდება მაღლა აბაროტის მომტების შემთხვევაში, 12 მმ კიდევ დაბლებზე მაღალი წნევა აქვს და მაღალ აბაროტებზე ნელ ნელა ეცება ![]() |
|
|
![]() ![]() |