![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
Subaru Legacy Lancaster 3.0 VDC
Lancaster 3.0 VDC VS Outback 3.0 VDC VS Outback 2.5 -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(svardosanidze @ 6th May 2012 - 02:10) [snapback]393460[/snapback] მე ვთქვი რომ დიდი სხვაობა არ იყო თორე რაღაცას რო შვება ფაქტია, ერთი რომ ადის და და მეორე ვერა მაგაზე უფრო დიდი სხვაობა არ არსებობს, აბა რა გეგონა, რა უნდა ექნა? ელექტორნული სისტემაა, რამე მექანიმი კი არაა ლებიოტკის მსგავსი. ციტატა(svardosanidze @ 6th May 2012 - 02:10) [snapback]393460[/snapback] მაგდენ ბუქსაობას ჯობოა რაზგონით გადაირო და შიტოკი გატეხო ყველაზე მეტი ვიდრე კარობკა აწვალო და ის გაფუჭო ეგ TZ კარობკებს არ უყვართ ბუქსაობა, რომელსაც უკანა ხიდი ფიქციონებით აქვს გადაბმული თორემ ამათ ხიდთაშორისი დიფერენციალი აქვთ და სულ ფეზე კიდიათ ბუქსაობა, მე მგონი არავის არ უნახავს ჩაშლილი თუნდაც STI II-ის კარობკა, იმიტომ რომ ხიდთაშორის ჭეშმარიტი პლანეტარული დიფერენიალი აქვს. ის ჰაერში დარჩენილი ბორბალი რომ ტრიალებდა ეგ იმას არ ნიშნავს რომ მეორე მხარის ბორბალი არ აწვებოდა, ყოველ შემთხვევაში LSD-ზე ბევრად მეტს აკეთებს, ვდც ტორმუზების სისტემაა და მშვენივრად იცის რამდებნით უნდა დაატორმუზოს, მეტი ტორმუზი რომ მისცეს უარეს შედეგს მიიღებს. ისეც ნუ დაგავიწყდებათ რომ ვდც მარტო დიაგონალისთვის არაა, აბა ერთი მოსახვევის გავლის ტესტიც ჩაატარეთ და ნახავთ ვინ უფრო ადრე გაფრინდება უკვე უკონტროლებელ ზანოსში ![]() |
|
|
![]() ![]() |