![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
Subaru Legacy Lancaster 3.0 VDC
Lancaster 3.0 VDC VS Outback 3.0 VDC VS Outback 2.5 -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 6th May 2012 - 02:23) [snapback]393462[/snapback] ისეც ნუ დაგავიწყდებათ რომ ვდც მარტო დიაგონალისთვის არაა, აბა ერთი მოსახვევის გავლის ტესტიც ჩაატარეთ და ნახავთ ვინ უფრო ადრე გაფრინდება უკვე უკონტროლებელ ზანოსში +1 რეალურად ვდც მანევრირებისას უფრო გეხმარება ვიდრე ოფროუდზე და ბევრად სანდოს ხდის მანქანის ტარებას... ორჯერ ისეთი სიტუაციიდან გამისწორა მანქანა, რომ მე თვითონ ვერ დავიჯერებდი და ზანოსისთვის ვემზადებოდი... სხვა შემთხვევაში კიდევ ვიტყვი, რომ აუთბექი იქნება თუ ლანკასტერი ზუსტად იმითაა უნიკალური და კარგი ეგ მანქანები, რომ როგორც მანევრირებაში გინდა რომ მოგყვებოდეს ასევე პატარა ოფროუდზეც არ უნდა დაგზარდეს წამოსვლას... ყოველივე ამის გათვალისწინებით, რა თქმა უნდა ვდც-იანი ჯობია!!! და კიდევ იმით ჯობია რომ ABS-ს უფრო მეტი მიზეზით აგინთებს და თუ რა სჭირს უფრო რთული გასაგები იქნება ![]() |
|
|
![]() ![]() |