![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
Subaru Legacy Lancaster 3.0 VDC
Lancaster 3.0 VDC VS Outback 3.0 VDC VS Outback 2.5 -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
სიმართლე გითხრათ პირველ ჯერზე ვერ გავიმეტე და ბოლომდე არ მივადგი გაზს, არადა ლანკასტერიც და ჩემიც ბოლომდე მიდგმის შემდეგ ავიდა...
მე თუ მკითხავთ, ვდც-მ თავისი საქმე გააკეთა, უნდა გვახსოვდეს რომ ციტატა ელექტორნული სისტემაა, რამე მექანიმი კი არაა ლებიოტკის მსგავსი. და ეგეთი სისტემისთვის მასეთი ადგილი სადაც ჩვენ გამოვცადეთ, მაქსიმალურად რთული ადგილია, რადგან დიაგონალკასთან ერთად მაგარი აღმართიც არის, მასეთ ადგილზე ბევრ ჭეშმარიტად საოფროუდე 4X4-ს გაუჭირდება... ჩემი აზრით ვდც უფრო მეტად ეფექტური იქნება ტალახში, ყინულიან და თოვლიან გზაზე... მთის ოფროუდი სუბარუსთვის არ არის რა... |
|
|
![]() ![]() |