![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
Subaru Legacy Lancaster 3.0 VDC
Lancaster 3.0 VDC VS Outback 3.0 VDC VS Outback 2.5 -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
არა აქვს მნიშვნელობა თუ რომელ სიჩქარეში ჩააგდებ, დაძვრისას მაინც პირველით იძრება...
რეალურად ვდც არაა განკუთვნილი იმისთვის, რომ დიაგონალზე (მითუმეტეს ეგეთ რთულზე) გააჩერო და დაძრა... ვდც გეხმარება მაშინ, როცა მოძრაობაში აიკიდებ დიაგონალს, ინერცია გაქვს რაღაც დოზით და მაგას უმატებს ერთი-ორ ბიძგს და იგი საკმარისია გადასავლელად... ხოლო დიაგონალზე როცა ჩერდები და აღმართში გინდა დაძვრა, მანდ დაბალია ალბათობა იმის, რომ ოდნავი "რაზგონის" გარეშე ვდც-მ პირდაპირ დაბლოკოს მბრუნავი საბურავი და ძალა გადასცეს მოჭიდებულს (მიუხედავად იმისა, რომ ფუჯიში იგინებიან ეგრე შვებაო ![]() ვდც არის ელექტრონული ლსდ დაახლოებით რომ ვთქვათ და ასევე თუ ფორესტერებზე ლსდ გვხვდება მხოლოდ უკანა ამძრავ მექანიზმზე და წინა საბურავები არ იბლოკება, ვდც-მ აიღო თავზე პასუხისმგებლობა, რომ წინასაც ვიზავო... საბოლოოდ კი მივედით იქამდე, რომ ეგ სისტემა მხოლოდ მანევრირებისას გვეხმარება ტრაექტორიის შენარჩუნებაში (რაც სხვათაშორის იდეალურად გამოსდის) და არაა გამავლობაში ბევრად დიდი ეფექტის მქონე... საბოლოო დასკვნა კი შემდეგია... რომ არა ტესტვა და რეალური სიტუაცია, მაგ დიაგონალს (რომელიც მოცემულია პირველ ვიდეოში) ვდც-იანი მანქანა ყველანაირი პრობლემის გარეშე გადაივლის... იგივეს იზავს ლსდ-იანი ფორესტერიც, ოღონდ ცოტა უფრო გაუჭირდება... |
|
|
![]() ![]() |