![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
Subaru Legacy Lancaster 3.0 VDC
Lancaster 3.0 VDC VS Outback 3.0 VDC VS Outback 2.5 -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,254 რეგისტრ.: 2-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 971 ![]() |
კალე, გეთანხმები ყველაფერში რაც დაწერე, უფრო სწორად რომ ვთქვა, მჯერა
![]() ციტატა(Matador @ May 8 2012, 18:21) [snapback]394333[/snapback] საბოლოო დასკვნა კი შემდეგია... რომ არა ტესტვა და რეალური სიტუაცია, მაგ დიაგონალს (რომელიც მოცემულია პირველ ვიდეოში) ვდც-იანი მანქანა ყველანაირი პრობლემის გარეშე გადაივლის... იგივეს იზავს ლსდ-იანი ფორესტერიც, ოღონდ ცოტა უფრო გაუჭირდება... უბრალოდ აუთბექთან მიმართებაში მაინტერესებდა, თორე რეალურ სიტუაციაში კახისში გამოჩნდა, ასე თუ ისე კარგად იარა, ამ მანქანით კახისისნაირ გზაზე არც უნდა წავიდეს კაცი ![]() |
|
|
![]() ![]() |