![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ლეგასი 2 კვირა ჰყავდა ძმაკაცს წაყვანილი და რომ დამიბრუნა მაგარი გაზარმაცებული იყო მატორიც და კარობკაც.
ვიფიქრე გამოვაღვიძებთქო და 2 საათის წინ დაახლოებით ნახევარი საათი მაგრად ვაგაზავე. სახლთნ რომ ივედი და გავაჩერე ყონია მხრიდან ცოტა ბოლი გამოდიოდა და სუნიც იდგა. დავიწყე დათვალიერება და აღმოვაჩინე რომ, აპორნი დისკები პროჟექტორივით ანათებდა. ვიფიქრე განალ ცოტას წყნარად გავიკატავებ რომ აპორნები გაგრილდესთქო და თან ვცდილობდი ტორმუზს არ შევხებოდი, სადღაც 400 მერტის მერე მაინც დამჭირდა ტორმუზი, დავადგი, მაგრამ სადაა ტორმუზი ![]() პედალი ისე უცბად ჩავარდა მეგონა საერთოდ არ დაიჭერდა, მაგრამ პოლამდე რომჩავჭირე ცოტა შენელა და გზაჯვერედინზე უტორმუხოდ გავარდნას გადავრჩი. ვიფიქრე ალბათ სუპორტი გახურდა და იმიტომ არ იჭერსთქო და სადღაც 15-20 წუთი ვიკატავე, მაგრამ ტორმუზის პედალი ისევ ჩავარდნილია. ვინმეს თუ მოგსვლიათ ანალოგიური რამე? რა შეიძლებოდა დამართნოდა და რა ვუშველო? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჩემთან სულ არ აწოდებს და
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(RACKER @ May 18 2009, 15:59) [snapback]3933[/snapback] ჩემთან სულ არ აწოდებს და ![]() ხოდა გაიარე შუსტრად ინტენსიურ დამუხრუჭებით ![]() რუსტავის ტრეკზე დაარტყი ერთი წრე და ბოლოს თუ გააჩერებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(Joker+ @ May 18 2009, 12:02) [snapback]3934[/snapback] ხოდა გაიარე შუსტრად ინტენსიურ დამუხრუჭებით ![]() რუსტავის ტრეკზე დაარტყი ერთი წრე და ბოლოს თუ გააჩერებ ![]() სანაპიროზე აბანოებიდან რუსტავისკენ რომ მიდიხარ პირველივე კრუგი რომ არის იქმდე მივიდი გონკაობით. ოთხნი ვიჯექით და ბოლოს სვეტაფორზე არ გაჩერდა ვაფშე ხოდა მე ის მაინტერესებს თუ ვუშველი ამ ტორმუზებს რამეს სუპორტების შეცვლის გარეშე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(RACKER @ May 18 2009, 16:07) [snapback]3935[/snapback] სანაპიროზე აბანოებიდან რუსტავისკენ რომ მიდიხარ პირველივე კრუგი რომ არის იქმდე მივიდი გონკაობით. ოთხნი ვიჯექით და ბოლოს სვეტაფორზე არ გაჩერდა ვაფშე ხოდა მე ის მაინტერესებს თუ ვუშველი ამ ტორმუზებს რამეს სუპორტების შეცვლის გარეშე მანდ რამდენიმე ფაქტორი მოქმედებს კალოდკების მასალა - რომელიც კარგავს თვისებას გადახურების შემთხვევაში და სითხე რომელიც ვერ უძლებს მარალ ტემპერატურას კატალოგებში რომ დაათვალიერო ყურადღებით შეამჩნევ ტემპერატურულ ზღვარს კალოდკებსაც აქვს ეგ მონაცემები და სითხესაც. მაგ ყველაფრის გარდა იასნია გაგრილება გაგრილებაში შედის აპორნიზე ჰაერის ნაკადი და თვითონ აპორნის სტრუქტურა. ანუ დასერილი აპორნები, რომელიც თან აგრილებს და რაც ყველაზე მთავარია არ ტოვებს გახურებულ ჰაერს (ორთქლ, ბოლს) აპორნის და კალოდკას შორის. რაც ზრდის სამუხრუჭე სისტემის ეფექტურობას. და კიდე რა თქვა უნდა დახვრეტილი აპორნები. იტოგში ეგ ყველაფერი ზრდის კალოდკის ცვეთას, მაგრა ეფექტურია ![]() |
|
|
![]() ![]() |