![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 3-April 10 მომხმარებელი № 974 ![]() |
1998, 2.5 ამერიკული. ძრავი წელიწადნახევრის წინ არის გარემონტებული. დაგილზულია 4-ვე ცილინდრი, დანარჩენიც რაც საჭირო იყო ყველაფერი შეცვლილია. ზეთის ნწვეთი არსად შემიმჩნევია. ძრავი საათივით მუშაობს. უბრალოდ ხანდახან დაქოქვისას ისეთ ძლიერ ლურჯ ბოლს უშვებს, რომ ერთიორჯერ ძალიან უხერხულ მდგომარეობაში ჩავარდი
![]() საშიში ალბათ არ არის, თან პარასკევს 3 დღით ქობულეთში მიწევს წასვლა და... ზეთსაც ვერ ვიტყვი რომ ჭამს, ამასწინათ ნახევარი ლიტრი ჩავამატე, ალბათ 5-6 ათასი მექნებოდა გავლილი. რისი ბრალი შეიძლება იყოს ხომ ვერ მეტყვით ვინმე? პ.ს. მხოლოდ დაქოქვისას გამოაფუტებს ხოლმე, მერე რაც არ უნდა გაზი მიცე არ ბოლავს. თან ყოველთვის არა... და ხო, ნადგომი უნდა იყოს, მალევე თუ ვქოქავ არ მოსდის მსგავსი რამ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 3-April 10 მომხმარებელი № 974 ![]() |
ზეთი - სინთეტიკა, შელის 5-40.
ბენზინი - რაც 2.25 გახდა რეგულარზე გადავედი. ლუკოილშიც ვასხავ და გალფშიც. საქშენს ვნახავ, კლაპნის სალნიკები კი იქნება ალბათ შესაცვლელი. ძრავის რემონტისას, როგორც მახსოვს კლაპნებზე არაფერი შეგვიცვლია. კლაპნის სალნიკები და მათი შეცვლა რა ჯდება? |
|
|
![]() ![]() |