![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 8-May 12 მომხმარებელი № 2,686 ![]() |
ხალხო, ვიცი რომ აქ მე სუბარუს "ფან კლუბში" ვარ მაგრამ მართლა მაინტერესებს როგორი მანქანაა 2000 წლის subaru legacy, ღირს თუ არა ყიდვად. მეგობარმა მირჩია და მითხრა რომ კაი მანქანააო, კარგი სამართავია თოვლიან და წვიმიან ამინდებშიო სადაც bmw -ს უჭირს კარგად მანევრირებაო. მაინტერესებს არის თუ არა ასე და კიდევ იაპონიიდან რომ ჩამოიყვანო მარჯვენა საჭიანი, რულს რამდენად გადაუტან? კიდევ მაინტერესებს გაზზე როგორ გადადის, რამდენად გამძლე მანქანაა, რამდენად იაფი ღირს გაკეთება რამე რომ მოუვიდეს და რავი რაც უფრო მეტს მეტყვით მით უკეთესი. თუ ცუდ ადგილას გავაკეტე ეს "ტოპიკი" sorry.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ვეთანხმები თემოს. ტურბინიანი მართლა სრულყოფილებაა. სწრაფი, კომფორტული, ტევადი სალონი და საბარგული. წვა ქალაქში წვავს 10-11 ლიტრას (გამართული ტურბინიანი) . "ხადავოი " ძალიან გამძლე აქვს. გამავლობით კიდე დადის დაჭედილი კატასავით
![]() უტურბინო, ბევრად ნელია, მაგრამ მკვდარიც არ არის. უტურბინოს ძრავი, რომ მოუკლა 1წელი საჭლელი ზეთი უნდა ასხამდა და რადიატორი უნდა მოხსნა. მარცხენა საჭიანი მარტო 2.5 ძრავზეა, იყიდე დადგინდა გაზი სუბარუ-მოტორსში და ისიამოვნე. პ.ს. საბარგული აქვს საკმაოდ დიდი, ბალონის მერე ადგილი საკმაოდ დაგრჩება. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() ![]() |