![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
2006 2.5 XT
გაზის დაყენების შემდეგ დარბილდა უკანა მხარე, ტრასაზე ცოტა სიჩქარეზე უკვე არაკომფორტული გახდა, აეროპორტის ტრასაზე საკაიფოდ ჩაიქნევდა ხოლმე, ამორტიზატორებსაც მოუწევთ გამოცვლა, სუსტებია, თუმცა საჭიროა პრუჟინებიც ცოტა ხისტი დავაყენო რამე გეგულებათ? ფორესტერზე უკან რომ წავიდეს, თავისაზე უფრო ხისტი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
ხო ტერანოა, მეც გადავხედე ეხლა რუსულ ფორუმებს
ჯერ ვარკვევ რამე კიდე თუ ჭირდება, თუ მხოლოდ პრუჟინებია მოკლედ, დღეს მივედი ბესოსთან, სანზონაში, გიგამ მოხსნა მარცხენა მხარე, მისი პრუჟინა შევადარეთ ჩემსას და ჩემი აღმოჩნდა ოოდნავ დაბალი, ნახევარი სანტიმეტრით, თქვა რომ ამის ბრალი არ იქნება 1) რო ურტყავს რაღაც, ხანდახან 2) რო იქნევს ცოტა მაღალ სიჩქარეზე მერე ამორტიზატორი ნახა , გაზოვი არისო, და არ ვარგაო, რო დააჭერდა, უცებ ხტებოდა ზემოთ ისევ, მერე სხვა მანახა, ახალიც და ნახმარიც, და იმას რომ დააჭერდა ის ნელა ამოდიოდა ზემოთ, მოკლედ ამის ბრალი იქნებაო დარტყმაო, ვიფიქრე გამოვცვლი თქო მაგრამ აღმოჩნდა რომ, ჩემი რაც არის ცოტა გრძელი იყო იმაზე რაც იმათ ქონდათ, ნახმარიც და ახალიც, მოკლედ წამოვედი ასე. რაც არ უნდა იყოს, ამორტიზატორი რომც გამოვცვალო, შეიძლება დარტყმას უშველოს, მაგრამ 100-120 ზე რო დაიქნევს ხოლმე მაგას ვერ უშველის, ხისტი ზამბარები მინდა იგივე ზომის, ან სტანდარტზე ოდნავ გრძელი, ისევ რუსულ ფორუმებს უნდა ჩავუჯდე რა რა მაინტერესებს, როგორც ვკითხულობ არის ორნაირი უკანა პადვესკა 1) თვითგამოსწორებადი (самовировнающая) 2) ჩვეულებრივი ეს თვითგამოსწორებადი რა არის იცის ვინმემ? антикрен რა ჯანდაბაა? |
|
|
![]() ![]() |