![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 231 რეგისტრ.: 3-January 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,427 ![]() |
ესეიგი კონდიციონერი მოვხსენი მთლიანი სისტემა, უკანა რემნები თავის ყველაფრით, იატაკზე გუდრონი ავაცალე, "კოლექტორები დაუნფაიფი და მთლიანი ვიხლოპი შევცვალე და 16 კილოსიწონის"... საბოლოოჯამში დავიანგარიშგე და 67 კილო დავაკელი, მოკლედ ეხლა ვფიქრობ ზაპასკის ადგილის მოჭრას და ალუმინის ფანერკის დაყენებას... ხოდა კიდე რისი მოხსნა შეიძლება? მოკლედ ძალიან მინდა რო დავამჩატო... 1995 წლიანი wrx ra არის ალუმინის კაპოტით და მექანიკური შუშების ამწევით, რამდენ კილოს იწონის ვინმემ ხომ არ იცით ესეთი მოდელი?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(shmagii @ 21st May 2012 - 14:54) [snapback]397854[/snapback] პარნისთვის კოლექტორი არგჭირდება რატომ? აწყენს? ![]() ციტატა(leqsoo @ 21st May 2012 - 12:58) [snapback]397830[/snapback] პარნისთვის თუ გინდა მანქანა სპორტული კოლექტორი არ გამოგადგება მაგ კოლექტორებს კარგად თუ შეახვევ ძალიანაც კარგად გამოდგება, შეუფუთავად უბრალოდ გამონაბოლქვი ცივდება მაგ კოლექტორებში და როგორც მოგეხსენებათ გაციება იწვევს მოცულობის და წნევის შემცირებას და სწორედ ეს მოცულობა და წნევაა ტურბინას რომ არტრიალებს. 800 გრადუსი უნდა გეჭიროს კოლექტორებში და შეუფუთავად 600-მდე ვარდება ტემპერატურა და სანამ აბაროტები ძალიან ამღლა არ ავა - ვეღარ ბუსტავს. |
|
|
![]() ![]() |