![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,690 რეგისტრ.: 10-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 16 ![]() |
მაშ ასე ალბათ ბევრს გექნებათ ეს სოფტი მარა თუ ვინმეს დააიტერესებს აქ დავდებ
![]() ესეც ბმული გადმოსაწერად http://allshares.ge/download.php?id=6EEB432215 ფაილის ზომა 115მბ ინსტალაციას არ საჭიროებს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ფორიკას აქვს FULL TIME AWD, ანუ როცა ორივე ხიდი მუდმივად ჩართულია
![]() მექანიკაზე ხიდებს შორის არის 50/50 განაწილება სტანდარტულად და ნაგრუზკის მიხედვით ნაწილდება ხიდებს შორის თორქი, მაგრამ თუ ერთერთ ხიდზე მოჭიდება 0-ისკენ წავიდა, ცენტრალური დიფერენციალი ბლოკირდება ვიაზკომუფტის საშუალებით (იგივე LSD) და ათანაბრებს ხიდებს შორის თორქს ![]() ავტომატებზე სხვანაირად არის: 2000 წლამდე ფორესტერებს ყველას აქვს Active AWD სისტემა, 90% თორქი მიდის წინა ხიდზე, როცა წინა ბორბლები მოცურდება, თორქი გადააქვს უკანა ხიდზე, მაქსიმუმ 50/50 განაწილებაა შესაძლებელი, ანუ თითქმის ბლოკირებული ხიდის პონტში ![]() 2000 წლიდან კი ზოგიერთ მოდელს (STi-ს ნამდვილად) აქვს VTD სისტემა (ისეთივე როგორიც ლეგასის ავტომატებზე), როცა სტანდარტულად წინ მიდის 45% და უკან 55% ![]() როცა ერთერთ ხიდზე მოჭიდება 0-ისკენ მიდის, იგივე ფრიქციონების საშუალებით ცენტრალური დიფერენციალი იბლოკება და 45/55-ზე აბრუნებს თორქის განაწილებას ![]() როგორც ვიცი ახალ ფორიკებზე (SG5 კუზაო), მხოლოდ CrossSports 2.0T-ს აქვს VTD სისტემა (ეგ მოდელი ფაქტიურად ცვლის ძველ STi-ს)... სხვა ახალ ფორიკებს ავტომატებზე Active AWD აქვს, ოღონდ ახალი ვარიანტი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|