IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კოლექტორები თქვენი პიპიასთვის ..., :)
gentoo
გამოხმაურება May 21 2012, 22:21
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მე კიდევ შეფუთვის მეშინოდა. თუ EGT არ გიყენია. მაგან შეიძლება გადაგიხუროს ტურბინა? ანუ რომ შეფუთავ ტეპერატურა უნდა აკონტროლო. გაიგო მაინც რამდენია რომ ტურბინა არ დაასტუკო.

ლექსო მე მიდევს სახლში შენი კოლექტორი ლეგასის.

ეგ რა ბრენდია ხო არ იცი?
და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება May 26 2012, 06:04
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 03:02) [snapback]399476[/snapback]
და ჩემსაზე კიდევ შეუძლებელია, რომც დაუყენო ყველა ცილინდრი ცალ-ცალკეა აი

მაშინ 2.5 ნიზი უნდა ჩადგა და პარალელზე იქნება მხეცივით.
ისე საინტერესოა ერთი რამე, თუ 2 ცილინდრს ერთი რუბინისთვის იყენებენ და მეორე ორს მერე ტურბინისთვის - მაშინ რა საჭიროა ამდენი ტრუბების წაღმა-უკუღმა ტარება?
პირდაპირ აეღოთ მარჯვენა ცილინდრები მარჯვენა ტურბინისთვის და მარცხენები მარცენასთვის, თან ტრუბის ეკონომიას გაკეთებდნენ და თან წონაც ნაკლები იქნებოდა.
სხვაობა იქნებოდ, მაგრამ მე მგნი რომ უკეთესიც გამოვიდოდა. ახლა რის ორი ტაქტი მარჯვენა ტურბინას შემდეგ ორი მარცხენა, მერე ისევ ორი მარჯვენას და ა. შ, და ვალვალკე რომ კაეკეთებინათ იქნებოდა ერთი მარჯვნივ ერთი მარცხნივ და წესით უკეთეს შედეგს მიიღებდი თინდაც იმის ხარჯზე რომ მოკლე ტრუბაში მოუწევდა გავლა და გზაში არ გაცივდებოდა ვიხლოპი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   კოლექტორები თქვენი პიპიასთვის ...   May 21 2012, 22:21
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge