![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე კიდევ შეფუთვის მეშინოდა. თუ EGT არ გიყენია. მაგან შეიძლება გადაგიხუროს ტურბინა? ანუ რომ შეფუთავ ტეპერატურა უნდა აკონტროლო. გაიგო მაინც რამდენია რომ ტურბინა არ დაასტუკო.
ლექსო მე მიდევს სახლში შენი კოლექტორი ლეგასის. ეგ რა ბრენდია ხო არ იცი? და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 26th May 2012 - 07:04) [snapback]399478[/snapback] მაშინ 2.5 ნიზი უნდა ჩადგა და პარალელზე იქნება მხეცივით. ისე საინტერესოა ერთი რამე, თუ 2 ცილინდრს ერთი რუბინისთვის იყენებენ და მეორე ორს მერე ტურბინისთვის - მაშინ რა საჭიროა ამდენი ტრუბების წაღმა-უკუღმა ტარება? პირდაპირ აეღოთ მარჯვენა ცილინდრები მარჯვენა ტურბინისთვის და მარცხენები მარცენასთვის, თან ტრუბის ეკონომიას გაკეთებდნენ და თან წონაც ნაკლები იქნებოდა. სხვაობა იქნებოდ, მაგრამ მე მგნი რომ უკეთესიც გამოვიდოდა. ახლა რის ორი ტაქტი მარჯვენა ტურბინას შემდეგ ორი მარცხენა, მერე ისევ ორი მარჯვენას და ა. შ, და ვალვალკე რომ კაეკეთებინათ იქნებოდა ერთი მარჯვნივ ერთი მარცხნივ და წესით უკეთეს შედეგს მიიღებდი თინდაც იმის ხარჯზე რომ მოკლე ტრუბაში მოუწევდა გავლა და გზაში არ გაცივდებოდა ვიხლოპი იქეთ აქეთ მგონი მახო რატომ არის იცი გაკეთებული: ერთ მხარეს იკუმშება მარტო ერთი ცილინდრი მახო და არა ორი ![]() ![]() ![]() ეხლა მაინც არ მითხრა რომ არ ვარ მართალი ![]() ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 03:02) [snapback]399476[/snapback] თემო ეგ ზერო სპორტსის კიარა სიმსისაა მე რაც მაქვს. მე არ მითქვამს რომ შენი კოლექტორი ზეროსპორტია ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |