![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე კიდევ შეფუთვის მეშინოდა. თუ EGT არ გიყენია. მაგან შეიძლება გადაგიხუროს ტურბინა? ანუ რომ შეფუთავ ტეპერატურა უნდა აკონტროლო. გაიგო მაინც რამდენია რომ ტურბინა არ დაასტუკო.
ლექსო მე მიდევს სახლში შენი კოლექტორი ლეგასის. ეგ რა ბრენდია ხო არ იცი? და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
დაუშვათ ეს არის სუბარუ ცილინდრების მდებარეობა:
4 -- 3 2 -- 1 დაუშვათ კიარა ეგრეც არის მგონი ![]() firing order - 1-3-2-4 ხომ ესეა? რანაირად არის ერთი მკვდარში ერთი ცოცხხალში?! ჯერ ერთ მხარეს მიდის აფეთქება მერე მეორეზე გადადის ასე არ არის შავო? ეგ ტრუბები მე მგონი equal lenght ბაზარია. ანუ თანაბარი სიგრძის რომ იყოს ან რაღაც ეგეთის გამო იქნება. თუ ვცდები შემისწორებთ იმედია. არა არც ეგ არ არის. ეგ არის BACKPRESSURE-ს ამბავი. ჩემი აზრით! ანუ ერთროულად კიარა მიყოლებით რომ ისროლოს ერთ მხარეს. მანდ წარმოიქმნება დიდი BACKPRESSURE ერთი რო გაისვრის გაზებს წნევა მაღლა ავა და მატორს გაუჭირდება მეორე გასროლაზე სუთნქვა. სხვა ახსნას ვერ ვპოლობ. წყვილად მანდ არ ხდება გამოსვლა გაზების. აბა დაუფიქრდი. ერთროულად თუ არ ისროლეს როგორ გამოვა წყვილად? 1-3-2-4 აფეთქება ესე ხდება. ერთ მხარეს რო exhaust ციკლი მიდის მის გვერდზე მეორე მხარეს ხდება compression stroke ორივე მაღლა ადის მკვდარ წერტილში მაგაში მართალი ხარ შავო. აჰა ეს დაგეხმარებაა დანახვაში. 1 წუთზე გადაახვიე ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 13:38) [snapback]399558[/snapback] ეხლა მაინც არ მითხრა რომ არ ვარ მართალი მე გეუბნები ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |