![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე კიდევ შეფუთვის მეშინოდა. თუ EGT არ გიყენია. მაგან შეიძლება გადაგიხუროს ტურბინა? ანუ რომ შეფუთავ ტეპერატურა უნდა აკონტროლო. გაიგო მაინც რამდენია რომ ტურბინა არ დაასტუკო.
ლექსო მე მიდევს სახლში შენი კოლექტორი ლეგასის. ეგ რა ბრენდია ხო არ იცი? და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული? |
|
|
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
მოკლედ, სტოკი კოლექტორი ერთხელ შევცვალე ეგრეთწოდებული სპორტულით
![]() შედეგად მივიღე ის, რომ დაბლებიდან საკმაოდ ნელა იღებდა, მაგრამ მაღლებზე უკვე საგრძნობლად გასხვავებული იყო ვიდრე სტოკი კოლექტორები. თუ გახურდებოდა კარგად, მერე დაბლებიდანაც, შედარებით ნაკლებად უჭირდა, ვიდრე ცივზე. შემდეგ მომეცა შანსი რომ ეს კოლექტორიც შემეცვალა და მივიღე ძალიან კარგი შედეგი. დაბლებზეც და მაღლებზეც კარგად იქცეოდა. ![]() რასაც დავაკვირდი, იყო ის რომ ახალი კოლექტორი უფრო წვრილი იყო (შიდა დიამეტრით) ვიდრე სტოკი და პირველი კოლექტორი და შესამჩნევად მჩატე. ეხლა კი აქ ვიწვევ ორ ადამიანს. ბატონო გურამ (Gentoo) და ბატონო თემო (Black Jo) გთხოვთ აქ გადმოაფრქვიოთ თვენი აზრები. ჩვენ დაგეხმარებით ![]() ბატონ მოდერს კი ვთხოვ, ამ თემიდან http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...80&start=80 რაც საჭიროა აქ გამოდიტანოს ... |
|
|
![]() ![]() |