![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე კიდევ შეფუთვის მეშინოდა. თუ EGT არ გიყენია. მაგან შეიძლება გადაგიხუროს ტურბინა? ანუ რომ შეფუთავ ტეპერატურა უნდა აკონტროლო. გაიგო მაინც რამდენია რომ ტურბინა არ დაასტუკო.
ლექსო მე მიდევს სახლში შენი კოლექტორი ლეგასის. ეგ რა ბრენდია ხო არ იცი? და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 27th May 2012 - 13:20) [snapback]399687[/snapback] პირველი ცილინდრი ხდება აალება, მერე მესამე (მის მხარეს გვერდითა ცილინდრი) მერე გადადის მეორე მხარეს მის მოპირდაპირე ცილინდრზე, როგორც დავწერე - 1,3,2,4 აფეთქების თანმიმდევრობა გადაშალეთ მანუალი და წაიკითხე მე მაქვს ეგ ნანახი და წაკითხულიც უკვე. ან მახოუნის ჰკითხეთ ცდები გურამ ცდები თქო, ერთ მხარეს რომ ხდებოდეს მასე მაშინ ძრავის ქანაობას ვერაფერი გააჩერებდა, დაბალასებულია ყველაფერი მანდ ჯერ 1, მერე 4, მერე 3 და მერე 2, ასე ხდება მანდ აალება |
|
|
![]() ![]() |