![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
2006 2.5 XT
გაზის დაყენების შემდეგ დარბილდა უკანა მხარე, ტრასაზე ცოტა სიჩქარეზე უკვე არაკომფორტული გახდა, აეროპორტის ტრასაზე საკაიფოდ ჩაიქნევდა ხოლმე, ამორტიზატორებსაც მოუწევთ გამოცვლა, სუსტებია, თუმცა საჭიროა პრუჟინებიც ცოტა ხისტი დავაყენო რამე გეგულებათ? ფორესტერზე უკან რომ წავიდეს, თავისაზე უფრო ხისტი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
ანალოგიური პრობლემა მაქვს როდეოზე გაზის დაყენების შემდეგ, ირწევა სასწაულად და ხმა აქვს ბუგარიოკებზე. ხმა დავადგინე, რომ დამცავი პადუშკისაა, მე ბალონების ჩადების შემდეგ პასადკაც ავწიე და ვფიქრობ რომ მომატებულ სიმძიმეზე პრუჟინა დაქნევას ვეღარ ძალავს და ურტყამს. ამიტომ ვიყიდე ზაპოროშეცის პრუჟინები და ვაპირებ ჩემებში ჩავსვა შიგნით, დაგრუბდება მაგრამ გრუბი მირჩევნია და ტვირთ გამძლე ვიდრე აკვანი. სუბარუს პრუჟინას ვერ ჩაუდებ, არსებობს სპეციალური რეზინები რაც ახისტებს პრუჟინას იქნებ დროებით გეცადა, ძვირი არ ღირს
![]() |
|
|
![]() ![]() |