![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
2006 2.5 XT
გაზის დაყენების შემდეგ დარბილდა უკანა მხარე, ტრასაზე ცოტა სიჩქარეზე უკვე არაკომფორტული გახდა, აეროპორტის ტრასაზე საკაიფოდ ჩაიქნევდა ხოლმე, ამორტიზატორებსაც მოუწევთ გამოცვლა, სუსტებია, თუმცა საჭიროა პრუჟინებიც ცოტა ხისტი დავაყენო რამე გეგულებათ? ფორესტერზე უკან რომ წავიდეს, თავისაზე უფრო ხისტი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოკლედ,
ჟიგულის პრასტავკები არ წავიდა. სიახლე: უკან, ერთ მხარეს აქვს თვითგასწორებადი ამორტიზატორი(ბაჩონკით), მეორე მხარეს ჩვეულებრივი, ამორტიზატორებზე, ქვედა მხარე რაც არის, რაზეც პრუჟინა იდება, ბორბლიდან მაგ ადგილამდე დაშორებებს შორის სხვაობა არის ნახევარი სანტიმეტრი, ვოტ ასევე ვიცი რომ, "ჩვეულებრივები" ამ ბაჩონკიანზე 2 სმ თი დაბალია ![]() ისმის კითხვა, რა ჯანდაბა აყენია მეორე მხარეს? უბაჩონკო რაც არის უნდა მოვხსნა და პარტ ნამბერი უნდა ვნახო რა |
|
|
![]() ![]() |