IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> პადვესკა, პარნისთვის ტრეკისთვის
kaspera
გამოხმაურება Jun 9 2012, 21:22
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის?
პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო
როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
bako
გამოხმაურება Jun 10 2012, 15:55
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




არარეგულირებადი:
ქარხნული ან არაქარხნული ამორტიზატორები და ზამბარები, რომლებიც კონკრეტულ სიხისტეებზეა დაყენებული და რეგულირების საშუალებას არ გვაძლევს დაშლის და შიგნით სარქველების დაცვლის გარეშე.



ნახევრადრეზბიანი:
რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ერთდროულად, სიმაღლის და ზამბარის სიხისტის. მინუსი ისაა, რომ ზამბარის გახისტება იწვევს სიმაღლის მომატებას, და პირიქით, დარბილება იწვევს სიმაღლის დაკარგვას. ამასთან ერთად რაც უფრო ვარბილებთ ზამბარას, ვკარგავთ ამორტიზატორის ეფექტურ სვლას (ხოდს), რაც მერე იწვევს ამორტიზატორის ლიმონჩიკზე ხშირ შეხებას და მოჭიდების დაკარგვას


სრულრეზბიანი:

ცალ ცალკე რეგულირდება სიმაღლე და სიხისტე. სიტვაზე გვინდა ხისტი, მაგრამ დაბალი პადვესკა, ან რბილი და მაღალი. თუ ნახევრადრეზბიანის შემთხვევაში სირბილე გამოიწვევდა სიმაღლის დაკარგვას, ამ შემთხვევაში ცალკე შეისაძლებელია სიმაღლის მომატებაც ზამბარის სიხისტის ცვლილების გარეშე. მოკლედ, კარგი ვარიანტია მანქანაზე ზამბარების სიხისტით ბალანსის გასასწორებლად, რასთან ერთადაც არ ავრევთ ავტომობილის ჰორიზონტალურ მდგომარეობას (წინა/უკანა პასადკას)


სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით:
ყველა იმ სიკეთეებთან ერთად, რაც აქვს სრულრეზბიანს, ამ ამორტიზატორს უყენია ეგრეთწოდებული კრანიკი, სატრიელებელი, რომელიც არეგულირებს ზმორტიზატორში სარქველის გამტარუნარიანობას, შესაძლებელია ამორტიზატორის (ზამბარას არ ვგულისხმობ) გაშლის და დაკეცვის ძალების და სიხშირის რეგულირება. კიდევ ერთი დამატებითი ოფციაა კომფორტის, ან უკეთები ბალანსის მისაღწევად.



სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით:
ამ ამორტიზატორს ორი სარეგულირებელი აქვს. ცალკე რეგულირდება შეკუმშვის ძალა და სიხშირე, და ცალკე ამორტიზატორის გაშლის სიჩქარე სიხშირე. მოკლედ. იდეალური ვარიანტია და მცოდნე კაცის ხელში სერიოზული იარაღი.



კიდე არის ელექტრორეგულირებით, სალონში აყენია კონტროლერი და სალონიდან რეგულირდება დამპინგი



ხშირად არის რომ უბრალო ამორტიზატორებზე აყენია კლაპნები, ან ნაწილობრივ რეგულირებადებზ აყენია კლაპანი ან სხვა რამე კიდე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jun 10 2012, 16:32
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ციტატა(bako @ Jun 10 2012, 15:55) [snapback]403544[/snapback]
არარეგულირებადი:
ქარხნული ან არაქარხნული ამორტიზატორები და ზამბარები, რომლებიც კონკრეტულ სიხისტეებზეა დაყენებული და რეგულირების საშუალებას არ გვაძლევს დაშლის და შიგნით სარქველების დაცვლის გარეშე.

ნახევრადრეზბიანი:
რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ერთდროულად, სიმაღლის და ზამბარის სიხისტის. მინუსი ისაა, რომ ზამბარის გახისტება იწვევს სიმაღლის მომატებას, და პირიქით, დარბილება იწვევს სიმაღლის დაკარგვას. ამასთან ერთად რაც უფრო ვარბილებთ ზამბარას, ვკარგავთ ამორტიზატორის ეფექტურ სვლას (ხოდს), რაც მერე იწვევს ამორტიზატორის ლიმონჩიკზე ხშირ შეხებას და მოჭიდების დაკარგვას


სრულრეზბიანი:

ცალ ცალკე რეგულირდება სიმაღლე და სიხისტე. სიტვაზე გვინდა ხისტი, მაგრამ დაბალი პადვესკა, ან რბილი და მაღალი. თუ ნახევრადრეზბიანის შემთხვევაში სირბილე გამოიწვევდა სიმაღლის დაკარგვას, ამ შემთხვევაში ცალკე შეისაძლებელია სიმაღლის მომატებაც ზამბარის სიხისტის ცვლილების გარეშე. მოკლედ, კარგი ვარიანტია მანქანაზე ზამბარების სიხისტით ბალანსის გასასწორებლად, რასთან ერთადაც არ ავრევთ ავტომობილის ჰორიზონტალურ მდგომარეობას (წინა/უკანა პასადკას)


სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით:
ყველა იმ სიკეთეებთან ერთად, რაც აქვს სრულრეზბიანს, ამ ამორტიზატორს უყენია ეგრეთწოდებული კრანიკი, სატრიელებელი, რომელიც არეგულირებს ზმორტიზატორში სარქველის გამტარუნარიანობას, შესაძლებელია ამორტიზატორის (ზამბარას არ ვგულისხმობ) გაშლის და დაკეცვის ძალების და სიხშირის რეგულირება. კიდევ ერთი დამატებითი ოფციაა კომფორტის, ან უკეთები ბალანსის მისაღწევად.

სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით:
ამ ამორტიზატორს ორი სარეგულირებელი აქვს. ცალკე რეგულირდება შეკუმშვის ძალა და სიხშირე, და ცალკე ამორტიზატორის გაშლის სიჩქარე სიხშირე. მოკლედ. იდეალური ვარიანტია და მცოდნე კაცის ხელში სერიოზული იარაღი.

კიდე არის ელექტრორეგულირებით, სალონში აყენია კონტროლერი და სალონიდან რეგულირდება დამპინგი

ხშირად არის რომ უბრალო ამორტიზატორებზე აყენია კლაპნები, ან ნაწილობრივ რეგულირებადებზ აყენია კლაპანი ან სხვა რამე კიდე.

მშვენიერი ახსნაა მადლობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
kaspera   პადვესკა   Jun 9 2012, 21:22
TRULOVI   ტეინები და კუსკოებ...   Jun 9 2012, 21:33
Drifter_Silvia   შაკოს პადვესკაარი...   Jun 9 2012, 21:37
bako   თუ პადვესკაში ამორ...   Jun 9 2012, 21:44
kaspera  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge