![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის? პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არარეგულირებადი:
ქარხნული ან არაქარხნული ამორტიზატორები და ზამბარები, რომლებიც კონკრეტულ სიხისტეებზეა დაყენებული და რეგულირების საშუალებას არ გვაძლევს დაშლის და შიგნით სარქველების დაცვლის გარეშე. ![]() ნახევრადრეზბიანი: რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ერთდროულად, სიმაღლის და ზამბარის სიხისტის. მინუსი ისაა, რომ ზამბარის გახისტება იწვევს სიმაღლის მომატებას, და პირიქით, დარბილება იწვევს სიმაღლის დაკარგვას. ამასთან ერთად რაც უფრო ვარბილებთ ზამბარას, ვკარგავთ ამორტიზატორის ეფექტურ სვლას (ხოდს), რაც მერე იწვევს ამორტიზატორის ლიმონჩიკზე ხშირ შეხებას და მოჭიდების დაკარგვას ![]() სრულრეზბიანი: ცალ ცალკე რეგულირდება სიმაღლე და სიხისტე. სიტვაზე გვინდა ხისტი, მაგრამ დაბალი პადვესკა, ან რბილი და მაღალი. თუ ნახევრადრეზბიანის შემთხვევაში სირბილე გამოიწვევდა სიმაღლის დაკარგვას, ამ შემთხვევაში ცალკე შეისაძლებელია სიმაღლის მომატებაც ზამბარის სიხისტის ცვლილების გარეშე. მოკლედ, კარგი ვარიანტია მანქანაზე ზამბარების სიხისტით ბალანსის გასასწორებლად, რასთან ერთადაც არ ავრევთ ავტომობილის ჰორიზონტალურ მდგომარეობას (წინა/უკანა პასადკას) ![]() სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით: ყველა იმ სიკეთეებთან ერთად, რაც აქვს სრულრეზბიანს, ამ ამორტიზატორს უყენია ეგრეთწოდებული კრანიკი, სატრიელებელი, რომელიც არეგულირებს ზმორტიზატორში სარქველის გამტარუნარიანობას, შესაძლებელია ამორტიზატორის (ზამბარას არ ვგულისხმობ) გაშლის და დაკეცვის ძალების და სიხშირის რეგულირება. კიდევ ერთი დამატებითი ოფციაა კომფორტის, ან უკეთები ბალანსის მისაღწევად. ![]() სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით: ამ ამორტიზატორს ორი სარეგულირებელი აქვს. ცალკე რეგულირდება შეკუმშვის ძალა და სიხშირე, და ცალკე ამორტიზატორის გაშლის სიჩქარე სიხშირე. მოკლედ. იდეალური ვარიანტია და მცოდნე კაცის ხელში სერიოზული იარაღი. ![]() კიდე არის ელექტრორეგულირებით, სალონში აყენია კონტროლერი და სალონიდან რეგულირდება დამპინგი ![]() ხშირად არის რომ უბრალო ამორტიზატორებზე აყენია კლაპნები, ან ნაწილობრივ რეგულირებადებზ აყენია კლაპანი ან სხვა რამე კიდე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 10 2012, 15:55) [snapback]403544[/snapback] არარეგულირებადი: ქარხნული ან არაქარხნული ამორტიზატორები და ზამბარები, რომლებიც კონკრეტულ სიხისტეებზეა დაყენებული და რეგულირების საშუალებას არ გვაძლევს დაშლის და შიგნით სარქველების დაცვლის გარეშე. ![]() ნახევრადრეზბიანი: რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ერთდროულად, სიმაღლის და ზამბარის სიხისტის. მინუსი ისაა, რომ ზამბარის გახისტება იწვევს სიმაღლის მომატებას, და პირიქით, დარბილება იწვევს სიმაღლის დაკარგვას. ამასთან ერთად რაც უფრო ვარბილებთ ზამბარას, ვკარგავთ ამორტიზატორის ეფექტურ სვლას (ხოდს), რაც მერე იწვევს ამორტიზატორის ლიმონჩიკზე ხშირ შეხებას და მოჭიდების დაკარგვას ![]() სრულრეზბიანი: ცალ ცალკე რეგულირდება სიმაღლე და სიხისტე. სიტვაზე გვინდა ხისტი, მაგრამ დაბალი პადვესკა, ან რბილი და მაღალი. თუ ნახევრადრეზბიანის შემთხვევაში სირბილე გამოიწვევდა სიმაღლის დაკარგვას, ამ შემთხვევაში ცალკე შეისაძლებელია სიმაღლის მომატებაც ზამბარის სიხისტის ცვლილების გარეშე. მოკლედ, კარგი ვარიანტია მანქანაზე ზამბარების სიხისტით ბალანსის გასასწორებლად, რასთან ერთადაც არ ავრევთ ავტომობილის ჰორიზონტალურ მდგომარეობას (წინა/უკანა პასადკას) ![]() სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით: ყველა იმ სიკეთეებთან ერთად, რაც აქვს სრულრეზბიანს, ამ ამორტიზატორს უყენია ეგრეთწოდებული კრანიკი, სატრიელებელი, რომელიც არეგულირებს ზმორტიზატორში სარქველის გამტარუნარიანობას, შესაძლებელია ამორტიზატორის (ზამბარას არ ვგულისხმობ) გაშლის და დაკეცვის ძალების და სიხშირის რეგულირება. კიდევ ერთი დამატებითი ოფციაა კომფორტის, ან უკეთები ბალანსის მისაღწევად. ![]() სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით: ამ ამორტიზატორს ორი სარეგულირებელი აქვს. ცალკე რეგულირდება შეკუმშვის ძალა და სიხშირე, და ცალკე ამორტიზატორის გაშლის სიჩქარე სიხშირე. მოკლედ. იდეალური ვარიანტია და მცოდნე კაცის ხელში სერიოზული იარაღი. ![]() კიდე არის ელექტრორეგულირებით, სალონში აყენია კონტროლერი და სალონიდან რეგულირდება დამპინგი ![]() ხშირად არის რომ უბრალო ამორტიზატორებზე აყენია კლაპნები, ან ნაწილობრივ რეგულირებადებზ აყენია კლაპანი ან სხვა რამე კიდე. მშვენიერი ახსნაა მადლობა |
|
|
![]() ![]() |