![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
2006 2.5 XT
გაზის დაყენების შემდეგ დარბილდა უკანა მხარე, ტრასაზე ცოტა სიჩქარეზე უკვე არაკომფორტული გახდა, აეროპორტის ტრასაზე საკაიფოდ ჩაიქნევდა ხოლმე, ამორტიზატორებსაც მოუწევთ გამოცვლა, სუსტებია, თუმცა საჭიროა პრუჟინებიც ცოტა ხისტი დავაყენო რამე გეგულებათ? ფორესტერზე უკან რომ წავიდეს, თავისაზე უფრო ხისტი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოკლედ, მოვაგვარე პრობლემა,
ინტერნეტში ქექვის შემდეგ, ბოლოს დათვალიერებისას, დავაფიქსირე რომ, უკან მარცხნივ ეყენა თვითგასწორებადი ამორტიზატორი (შესაბამისი ზამბარით) ხოლო მარჯვნივ, აშკარად სხვანაირი იყო, არც დამატებითი ბაჩონკა ქონდა, და საბურავიდან განსხვავებულ სიმაღლეზე იყო ზამბარის ძირი. მოკლედ, აღმოჩნდა რომ, მარჯვენა მხარეს ეყენა ჩვეულებრივი ამორტიზატორი, თავისი სქელი ზამბარით (აქვე ავღნიშნავ იქნებ ვინმეს გამოადგეს, თვითგასწორებად ამორტიზატორს მოყვება შედარებით რბილი ზამბარა, რომელიც 1მმ თი უფრო თხელია ვიდრე ჩვეულებრივი) მარცხენა მხარეს კი თვითგასწორებადი თავისი სქელი ზამბარით, ასევე აღმოჩნდა რომ მარჯვენა და მარცხენა ამორტიზატორიც გაფუჭებული იყო. მოკლედ, უკან დავაყენე ორივე ახალი ამორტიზატორი, და მარცხენა მხარეს, შესაბამისი ჩვეულებრივი ზამბარა, შედეგი? საოცარი ![]() მთავარი! აღმოჩნდა რომ კარგი მანქანა მყოლია ![]() მოკლედ, მაგარია! ვულოცავ ჩემს თავს! ![]() |
|
|
![]() ![]() |