![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 696 რეგისტრ.: 19-February 11 მომხმარებელი № 1,847 ![]() |
მოგესალმებით ყველას,
მოკლედ ფორესტერზე 1999 იან ტურბინიან ავტომატზე მაქ სურვილი ამის დაყენების http://www.google.ge/search?q=05131-nbnos&...=X&oi=mode_ რამდენად შესაძლებელია? თვითონ ნოს ის კომპლექტი მაქვს ყველაფრით და ამის გარდა რამე დაჭირდება? მაგალითად მატორის გაძლიერება რაიმე მეთოდით ან ნაწილით? რამდენად ამცირებს რესურსმატორისას ? ვინმე თუ აყენებს თბილისში? ან ვინმე თუ იცით ვისაც ეს აქვს დაყენებული? მოკლედ გამოცდილო ხალხო გთხოვთ დაწეროთ თუ რამე იცით ამის შესახებ? მადლობთ წინასწარ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
nikao0Onika
ტურბინიან ძრავებში აზოტის ქვეჟანგი გამოიყენება სულ სხვა დანიშნულებით და არც ისე ცოტა ხანს ყოფნის. კერძოდ ტურბოძრავებში ნიტრო გამოიყენება ტურბოლაგის ჩასახშობად და ცოტა განსხვავებული მართვა აქვს, ანუ მართვის სისტემაში აყენებ აბაროტებს, წნევას და გაზის პედლის მონაცემებს რომლის მიხედვითაც უნდა ჩაასხას აზოტის ქვეჟანგი. ზოგადად აენებენ ასეთი პარამეტრებით: აბაროტები >1200, გაზის პედალი > 70% და ბუსტი >-0.9ბარზე და < ნომინალურ ბუსტზე, მაგალითად თუ ბუსტი დაყენებული გაქვს 1.2-ზე, ნიტროს ასხამენ 1.1-მდე. ეს ყველაფერი საშუალებას გაძლევს ეკონომიურად ხარჯო აზოტი და როცა ტურბინა ლაგის ზონაში მოხვდება - მყისიერად გამოძვრეს ლაჰიდან და ბოლომდე დაიბუსტოს. მაღალ(პიკურ) ბუსტზე აზზოტი არ გამოიყენება !!! |
|
|