IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინები !!!, განვიხილოთ თითოეული მათგანი ...
VADA
გამოხმაურება Jun 15 2012, 21:27
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ. smile.gif

დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. smile.gif


1. VF22 !!!

მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით.

მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს.

მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა.

VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე.

მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც.


P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. smile.gif
შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ...

P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
VADA
გამოხმაურება Jun 15 2012, 22:15
გამოხმაურება #2


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




kaspera
ციტატა(kaspera @ 15th June 2012 - 22:32) [snapback]404752[/snapback]
კარგი თემაა ველი მცოდნეებს


ჰოდა სანამ გამოჩნდებიან, გავაგრძელებ smile.gif


2. VF23

VF23 საუკეთესო გადაწყვეტილებაა იმათთვის, ვინც უპირატესობას ანიჭებს დინამიურობას. მას, როგორც VF22-ს საკმაოდ დიდი ზომის ტურბინის, ანუ ცხელი, მხარე აქვს მაგრამ უფრო პატარაა კომპრესორის, ანუ ცივი მხარე. რის შედეგადაც, ის უფრო ადრე იწყებს მოქმედებას, დაახლოებით 3000 ბრუნზე და შედაერბით ნაკლები სიმძლავრე გააჩნია - 300-350 ცხენი 1.38BAR-ზე.

მწარმოებლურობა აქვს 388cfm, 1.24bar-ზე, VF22-ის 490cfm-ის წინააღმდეგ.

3. VF24

VF24 იწყებს მოქმედებას 2900-დან. მისი კომპრესორის მხარე, იგივეა როგორც VF23-ისა, მაგრამ ტურბინის მხარე უფრო პატარა აქვს. შესაბამისად ნაკლები სიმძლავრე გააჩნია, თუმცა არც თუ ნაკლები Flow გააჩნია - 425cfm 1.24BAR-ზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
VADA   ტურბინები !!!   Jun 15 2012, 21:27
kaspera   კარგი თემაა ველი მ...   Jun 15 2012, 21:32
VADA   kaspera

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge