გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 15 2012, 21:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ.
დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. 1. VF22 !!! მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით. მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს. მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა. VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე. მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც. P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ... P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ. |
|
|
|
![]() |
Jun 15 2012, 22:15
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
kaspera
ციტატა(kaspera @ 15th June 2012 - 22:32) [snapback]404752[/snapback] კარგი თემაა ველი მცოდნეებს ჰოდა სანამ გამოჩნდებიან, გავაგრძელებ 2. VF23 VF23 საუკეთესო გადაწყვეტილებაა იმათთვის, ვინც უპირატესობას ანიჭებს დინამიურობას. მას, როგორც VF22-ს საკმაოდ დიდი ზომის ტურბინის, ანუ ცხელი, მხარე აქვს მაგრამ უფრო პატარაა კომპრესორის, ანუ ცივი მხარე. რის შედეგადაც, ის უფრო ადრე იწყებს მოქმედებას, დაახლოებით 3000 ბრუნზე და შედაერბით ნაკლები სიმძლავრე გააჩნია - 300-350 ცხენი 1.38BAR-ზე. მწარმოებლურობა აქვს 388cfm, 1.24bar-ზე, VF22-ის 490cfm-ის წინააღმდეგ. 3. VF24 VF24 იწყებს მოქმედებას 2900-დან. მისი კომპრესორის მხარე, იგივეა როგორც VF23-ისა, მაგრამ ტურბინის მხარე უფრო პატარა აქვს. შესაბამისად ნაკლები სიმძლავრე გააჩნია, თუმცა არც თუ ნაკლები Flow გააჩნია - 425cfm 1.24BAR-ზე. |
|
|
|
VADA ტურბინები !!! Jun 15 2012, 21:27
kaspera კარგი თემაა ველი მ... Jun 15 2012, 21:32
VADA kaspera
![]() ![]() |