![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ.
![]() დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. ![]() 1. VF22 !!! მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით. მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს. მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა. VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე. მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც. P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. ![]() შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ... P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() antilag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,225 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 21 ![]() |
დაბუსტე და არ დაიბუსტა ? მაშინ ტურბინას უჭირს ან ჰაერს აპარებს.
მე ვფ 24 მეყენა,იგივე მონაცემები აქვს რაც ვფ28.მეყენა ძველი იმპრეზას ძრავი და 1.0 ზე მეტს ვერ ვბუსტავდი.დეტონაცია ქონდა.შემდეგ დავაყენე მეექვსე ვერსიი ნიზი და ჩემი ტაიპ ერის გალოვკები.გავადიდე და გავაპრიალე ყველა კანალი(პორტინგი)ასევე კლაპნების პრიწილკა,ავაწყვე და დავბუსტე 1.3 მდე უპრობლემოდ.1.4 იც მოჟნა დაჟე.რომ ცხელდება მერე იწყებს იძლევა პატარა დეტონაციებს.ასე რომ 1.3 ზე გავჩერდი.კიდევ რომ მოვუმატო დამჭირდება ბენზინის მიწოდების გაუმჯობესება.ცოტა დიდი ინჟექტორები,ნასოსი და ა.შ.მაგრამ მერე ვერც ერთი სტოკი კარობკა ვერ გაუძლებს.ჩვეულებრივ სცეპლენიას ვერ ვაყენებ,იმიტომ რომ ბუქსაობს და კერამიკას ითხოვს.ალბათ ბუსტსაც ჩამოვწევ რომ კიდევ ერთი კარობკა არ ვიმსხვერპლო.ბევრი ცხენები მომივიდა. |
|
|
![]() ![]() |