![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ.
![]() დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. ![]() 1. VF22 !!! მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით. მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს. მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა. VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე. მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც. P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. ![]() შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ... P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
shako_tevzuka
ციტატა(shako_tevzuka @ 17th June 2012 - 17:35) [snapback]404971[/snapback] ტყუილად დავდე მონაცემები? გითხარი, ქართულად უნდა დაგეწერა-თქო ![]() 4. VF30 ეს შედარებით ახალი ტურბინაა. კომპლექტაციაში მოყვება 2001 წლის შემდეგ გამოშვებული WRX STI-ებს. მისი ტურბინის მხარე შედარებით დიდია, ვიდრე VF23-ის ან VF29-ის. თუმცა VF22-ზე მცირედით პატარა. გაუმჯობესებული კრილჩატკების დახმარებით ინარჩუნებს თავის სიმძლავრეს მთელი დიაპაზონის განმავლობაში. ძალიან პოპულარულია იმათთვის, ვინც მანქანას ქუჩის რბოლებისთვის ამზადებს. მიღებულია რომ ყველაზე მისაღები ტურბინაა ფასისა და სიმძლავრის თანხვედრით. მისი დახმარებით აწყობილი იქნა მანქანები დრაგისთვის, რომლებსაც 12წამზე ნაკლები დასჭირდათ 402 მეტრის დასაფარად. ![]() 5. VF34 ეს ტურბინა დგას STI მეშვიდე სერიებზე. ის აბლოსიტურად იდენტურია VF30-ისა, მხოლოდ ერთი განსხვავებით: VF34 ეგრეთწოდებული "шарико подшипниковая" ტურბინაა. რის დახმარებით, თუ მწარმოებლებს დავუჯერებთ, 250 აბაროტით უფრო ადრე გადის ბუსტზე, ვიდრე VF30. ეს არის ის ტურბინები VF სერიიდან რომლებიც მე ასე თუ ისე მაინტერესებდა ![]() |
|
|
![]() ![]() |