![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე. უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო? თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში. დავიწყებ ჩემით ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
zuraba
ციტატა(zuraba @ 30th January 2012 - 20:35) [snapback]360285[/snapback] თბება 5 წუთში ზაფხულში წვავს 11,5 ზამთარში 12,5 უტურბინო ავტომატი. აქ ხალხი წერს რომ იგივეს წვავს ტურბინიანიც. უკაცრავად მარა რაღაც არ მჯერა. თუ ეგრეა გამიცვალეთ ტურბინიანში. ოღონდ მართლა 65000 აქვს ახლა გარბენი ზაფხული, კონდიციონერ ჩართული - 10ლ და ზამთარი 11.5, მაქსიმუმ 12. ![]() L_D ციტატა(L_D @ 18th June 2012 - 10:56) [snapback]405074[/snapback] ე.ი მანქანის გათბობას რაც შეეხება, მევლუდ მელაძეს ვუსმინე ტელევიზორში და ასე ილაპარაკა, რომ გათბობისთვის დალოდება სულაც არაა საჭირო და ზედმეტად წვავთ ბენზინსო და ტყუილად კარგავთ დროსო, დაქოქვისას ძრავი მაინც მუშაობსო და შეგიძლიათ თავისი ხოდით ან ძაან მცირე გაზით იაროთო, სანამ გათბება მატორი და მერე კი ჩვეულებრივად. მგონი ამ კაცს ამ საკითხში დაეჯერება არა მგონია ტრასაზე რომ გამოხვალ, მცირე გაზი და თავისი ხოდი გეყოს. თუნდაც ქალაქში. მე პირადად ეგრე ვაკეთებდი. დავქოქავდი მანქანას, მერე ვაღებდი გარაჟის კარებს. 2 წუთი ველოდებოდი და ტემპერატურის ისარი რომ დაიძვრებოდა, ემრე გამომყავდა გარაჟიდან მანქანა. სანამ გარაჟის კარებს დავკეტავდი და კორპუსებიდან გამოვიდოდი, მატორიც უკვე გამთბარი იყო. |
|
|
![]() ![]() |