IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რამდენ ხანში თბება თქვენი ძრავი?, ცივი ძრავით ხომ არ დადიხართ?
maxouni
გამოხმაურება Dec 16 2011, 08:35
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე.
უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო?
თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში.
დავიწყებ ჩემით
ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Jan 30 2012, 19:08
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მოკლედ, სანამ თერმოსტატს ვიყიდდი, კიდევ მოვიძიე ინფორმაცია და აღმოჩნდა რომ თურმე BP/BL ლეგასების მატორები ძალიან გვიან თბება, რაც ხდება ძალიან ბევრი ბენზინის წვის მიზეზი.
ამის შემდეგ გამახსენდა რომ არსებობოს სუბარუს ბლოკის ქარხნული გამათბობელი, რომელიც არ ღირს ძვირი, დაახლოებით 35$ და რას იტყვის ეს რომ დავაყენო? 400 ვატია და ნახევარი საათი უნდა ეყის გასათბობად
http://www.subaruparts.com/catalog/subaru/blockheater.pdf


Go to the top of the page
 
+Quote Post
RS-dziii
გამოხმაურება Jun 18 2012, 14:49
გამოხმაურება #3


DZIDZI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,789
რეგისტრ.: 1-May 12
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,670




ციტატა(maxouni @ Jan 30 2012, 19:08) [snapback]360267[/snapback]
მოკლედ, სანამ თერმოსტატს ვიყიდდი, კიდევ მოვიძიე ინფორმაცია და აღმოჩნდა რომ თურმე BP/BL ლეგასების მატორები ძალიან გვიან თბება, რაც ხდება ძალიან ბევრი ბენზინის წვის მიზეზი.
ამის შემდეგ გამახსენდა რომ არსებობოს სუბარუს ბლოკის ქარხნული გამათბობელი, რომელიც არ ღირს ძვირი, დაახლოებით 35$ და რას იტყვის ეს რომ დავაყენო? 400 ვატია და ნახევარი საათი უნდა ეყის გასათბობად
http://www.subaruparts.com/catalog/subaru/blockheater.pdf



რამდენი ხანი დავაცადო რო გათბეს ძრავი ტურბინიანი BL5 ზე ?
ბენზინი რომელი უნდა ჩაასხა ტურბინიან BL5 ში სუპერი გასაგებია მაგრამ რომელი კალონკის სუპერი ჯობია ტურბინისთვის ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   რამდენ ხანში თბება თქვენი ძრავი?   Dec 16 2011, 08:35
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge