![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ზომაზე მეტად მომატებულმა წვამ გამიჩინა საფუძვლიანი ეჭვი რომ ჩემი ძტავის თერმოსტატი ცოტა ვერაა ჯანზე და ცივი მატორით სიარულის შედეგად წვამ მნიშვნელოვნად მოიმატა ზაფხულთან შედარებით.
გათბობის დინამიკა ასეთია: დილით , დაქოქვის შემდეგ , დაძვრამდე მუშაობს დაახლოებით 10 წუთი, ამ დროს ტემპერატურის ისარი ადის პირველ ნიშნულამდე, ამის შემდეგ ვიწყებ მოძრაობას და აბაროტები 2000-ზე ზემოთ არ ამყავს, ასეთ რეჟიმში მოძრაობისას 15 წუთი სჭირდება რომ ძრავი ავიდეს სამუშაო ტემპერატურამდე, ანუ 80-85 გრადუსამდე. უფრო დაბალი ტემპერატურით სიარული იწვევს ბენზინის ხარჯის მკვეთრ ზრდას და თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მე ძირითადად სულ ცივზე მიწევს სიარული - წვაც არაა ბევრი, მაგრამ აქ ისმის კითხვა: რამდენად ნორმალურია ჩემი ძრავისგათბობის დრო? მეჩვენება თუ მართლა ძალიან გაწელილია და დროა თერმოსტატის შეცვლაზე ვიფიქრო? თუ ვინმეს მიგიქცევიათ ყურადღება ძრავის გათბობის დროისთვის, გთხოვთ ამ თემაში დაწეროთ გათბობის მიახლოებითი დრო და ბენზინის ხარჯი ასეთ პირობებში. დავიწყებ ჩემით ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობის ხანგრძლივობა - 25 წუთი, საწვავის ხარჯი - 16 ლიტრი ზამთარი(11 ლიტრი ზაფხული) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მოკლედ, სანამ თერმოსტატს ვიყიდდი, კიდევ მოვიძიე ინფორმაცია და აღმოჩნდა რომ თურმე BP/BL ლეგასების მატორები ძალიან გვიან თბება, რაც ხდება ძალიან ბევრი ბენზინის წვის მიზეზი.
ამის შემდეგ გამახსენდა რომ არსებობოს სუბარუს ბლოკის ქარხნული გამათბობელი, რომელიც არ ღირს ძვირი, დაახლოებით 35$ და რას იტყვის ეს რომ დავაყენო? 400 ვატია და ნახევარი საათი უნდა ეყის გასათბობად http://www.subaruparts.com/catalog/subaru/blockheater.pdf ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 30 2012, 19:08) [snapback]360267[/snapback] მოკლედ, სანამ თერმოსტატს ვიყიდდი, კიდევ მოვიძიე ინფორმაცია და აღმოჩნდა რომ თურმე BP/BL ლეგასების მატორები ძალიან გვიან თბება, რაც ხდება ძალიან ბევრი ბენზინის წვის მიზეზი. ამის შემდეგ გამახსენდა რომ არსებობოს სუბარუს ბლოკის ქარხნული გამათბობელი, რომელიც არ ღირს ძვირი, დაახლოებით 35$ და რას იტყვის ეს რომ დავაყენო? 400 ვატია და ნახევარი საათი უნდა ეყის გასათბობად http://www.subaruparts.com/catalog/subaru/blockheater.pdf ![]() ![]() ![]() რამდენი ხანი დავაცადო რო გათბეს ძრავი ტურბინიანი BL5 ზე ? ბენზინი რომელი უნდა ჩაასხა ტურბინიან BL5 ში სუპერი გასაგებია მაგრამ რომელი კალონკის სუპერი ჯობია ტურბინისთვის ?? |
|
|
![]() ![]() |