გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 27 2012, 11:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 |
XT რო წავიდეს, ინტერნეტში ხოარ გეგულებათ სადმე?
ჩემი თერმოსტატი ეხლა სუ ღიაა, ხოდა გამოცვლისას ბარემ ცოტა დაბალ გრადუსიანს დავაყენებ მაინც გაზზეა, თან ტურბინა |
|
|
|
![]() |
Jun 28 2012, 16:45
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(Levan-i @ 28th June 2012 - 16:34) [snapback]407823[/snapback] აქ არის საინტერესო ინფორმაცია The Subaru OEM thermostat begins to open at a temperature is 169F/76C. ანუ 170 იანია ოემი, და არა 180 მანდ წერია რომ მოდიფიცირებული ტერმოსტატი დავაყენეო რომელიც 76 გრადუსზე იხსნებაო და ქალაქის მანქანისთვის ძალიან ცუდი პირობებიაო. და მეორე ამერიკულ მანქანებს ტერმოსტატი უფრო ადრე ეხსნებათ ვიდრე იაპოშკებისას ამერიკული 2.5 არის და იაპოშკა 2.0 |
|
|
|
Levan-i 80 გრადუსიანი თერმოსტატი Jun 27 2012, 11:27
Black Jo Jun 27 2012, 12:26
Levan-i დიდი მადლობა!
მარ... Jun 28 2012, 14:45
bako მე რასაც ვარ დაკვი... Jun 28 2012, 14:56
Levan-i დიდი მადლობა!
მარ... Jun 28 2012, 15:04
Black Jo
![]() ![]() |