გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 27 2012, 11:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 |
XT რო წავიდეს, ინტერნეტში ხოარ გეგულებათ სადმე?
ჩემი თერმოსტატი ეხლა სუ ღიაა, ხოდა გამოცვლისას ბარემ ცოტა დაბალ გრადუსიანს დავაყენებ მაინც გაზზეა, თან ტურბინა |
|
|
|
![]() |
Jun 29 2012, 21:01
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(Levan-i @ 28th June 2012 - 18:04) [snapback]407867[/snapback] მე დავითრევ 60C იან თერმოსტატს, და FAN-ს გადავიყვან რო ჩაირთოს 80 ზე ეგარი რა, ოდნავ გრილი იქნება ძრავი რათ მინდა და რავი, გაზის პონტში არასწორი მიდგომააა და ცუდი ინგლისური შენ 60 გრადუსიან ტერმოსტატს თუ დააყენებ ჩათვალე წყლის ისარი სულ არ აიწევს არც ზეთი გათბება შესაბამის მუშა ტემპერატურაზე, რის შედეგადაც ზეთი იქნება ნაკლები დენადობის და შესაბამისად ნასოსი სულ მაღალ წნევაზე იმუშავებს ნაკლები დენადობა კიდევ ურხევს ვკლადიშებს შენთან წყლის ისარი რომ ნორმალზე დგას მაგ დროს წყლის ტემპერატურა (გათბობის პერიოდში მაქვს საუბარი) რეალურად არის 60-70 გრადუსი და შენ თუ 60 გრადუსიანს დააყენებ ჩათვალე წყლის ტემპერატურა სულ იქნება 50 გრადუსი უფრო ნაკლები თუ არა, ეგ უდრის აბსოლიტურად ცივ ძრავის ტემპერატურას როცა ტემპერატურა დაბალია, ECU-ს გონია რომ ძრავი ცივია, გონია რატომ ეგრეც არის იტოგში ძრავს მოსპობ მომენტალურად! ჩემი რჩევა ნუ დააყენებ 60 გრადუსიან თერმოსტატს, არც 76 გრადუსიან, ორივე ცივია. შენით გადაწყვიტე აწი, წარმატებები |
|
|
|
Levan-i 80 გრადუსიანი თერმოსტატი Jun 27 2012, 11:27
Black Jo Jun 27 2012, 12:26
Levan-i დიდი მადლობა!
მარ... Jun 28 2012, 14:45
bako მე რასაც ვარ დაკვი... Jun 28 2012, 14:56
Levan-i დიდი მადლობა!
მარ... Jun 28 2012, 15:04
Black Jo
![]() ![]() |