გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 15 2012, 21:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ.
დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. 1. VF22 !!! მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით. მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს. მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა. VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე. მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც. P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ... P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ. |
|
|
|
![]() |
Jul 1 2012, 21:19
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
VF42
იგივე ზომისაა როგორც VF22, მაგრამ ტვინსკროლი. დგება S203-204 ვერსიებზე. შედარებით დაბლებიდან იწყებს და საკმაოდ კარგია მაღლებზეც, ვიდრე VF22. GReddy TZ518Z აქვს 18G მხარე. გამოიმუშავებს 300-375whp-ის. GReddy TD06S-20G ამტურბინის პაკეტში შედის Uppipe ადაპტერი, Type R ვესტგეითი და სხვა ყველაფერი რაც საჭიროა ინსტალაციისთვის. ეს ტურბინა შედის იმ ტურბინათა სერიაში, რომლებიც განკუთვნილნი არიან საშინელი სიმძლავრე ამოიღონ WRX-დან. თუმცა ის საკმაოდ ძვირადღირებულ მოდერნიზაციას მოითხოვს მანქანისას. გაანგარიშებულია 325-400whp-თვის. GReddy T67 25G ესეც მთლიანი პაკეტია ტურბინისა. ადაპტერებითა და ვესტგეითით. მაგრამ ამისთვის უკვე არ გამოდგება ზედა,სტოკი ინტერქულერი და საჭიროა და აუცილებელია ფრონტალური ინტერქულერი. 400-475whp-სთვის მისაღები ვარიანტია. |
|
|
|
VADA ტურბინები !!! Jun 15 2012, 21:27
kaspera კარგი თემაა ველი მ... Jun 15 2012, 21:32
VADA kaspera
![]() ![]() |