![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ.
![]() დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. ![]() 1. VF22 !!! მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით. მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს. მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა. VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე. მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც. P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. ![]() შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ... P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
VF42
იგივე ზომისაა როგორც VF22, მაგრამ ტვინსკროლი. დგება S203-204 ვერსიებზე. შედარებით დაბლებიდან იწყებს და საკმაოდ კარგია მაღლებზეც, ვიდრე VF22. GReddy TZ518Z აქვს 18G მხარე. გამოიმუშავებს 300-375whp-ის. GReddy TD06S-20G ამტურბინის პაკეტში შედის Uppipe ადაპტერი, Type R ვესტგეითი და სხვა ყველაფერი რაც საჭიროა ინსტალაციისთვის. ეს ტურბინა შედის იმ ტურბინათა სერიაში, რომლებიც განკუთვნილნი არიან საშინელი სიმძლავრე ამოიღონ WRX-დან. თუმცა ის საკმაოდ ძვირადღირებულ მოდერნიზაციას მოითხოვს მანქანისას. გაანგარიშებულია 325-400whp-თვის. GReddy T67 25G ესეც მთლიანი პაკეტია ტურბინისა. ადაპტერებითა და ვესტგეითით. მაგრამ ამისთვის უკვე არ გამოდგება ზედა,სტოკი ინტერქულერი და საჭიროა და აუცილებელია ფრონტალური ინტერქულერი. 400-475whp-სთვის მისაღები ვარიანტია. |
|
|
![]() ![]() |