![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მანქანა არის LEGACY GT 2005 წლიანი, ტურბინიანი, ტიპტრონიკი
როგორი მანქანაა? საოჯახოდ, კომფორტული და სწრაფი, ისეთი რომ გაზი დავაყენო. მირჩევთ ყიდვას? 6K რო დამიჯდეს ყველაფრიანად... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 3rd July 2012 - 18:30) [snapback]409173[/snapback] 2.0 BL5 ლეგასი 2.5 BL5 შენ ეხა როგორ რაღაცას ამბობ იცი იმპრეზაზე რო მეკითხებიან ხოლმე 2.0 გაქ და 5.0ს როგორ ასწრებო ეგეთ რაღაცას ამბობ ![]() ტურბინის,პრაშივკის,კომპრესიი ს, რესურსის ხარჯზე ასწრეს იაპოშკა! 2.0 მეტი ცხენი აქვთ ამოღებული ვიდრე 2.5 იადან ამერიკაში? რატო აკეთებენ? ამერიკაში წელიწადში გადიან მინიმუმ 50 000 K ს და რესურსს ანიჭებენ უპირატესობას ანუ რაც ნაკლები ცხენი ამოდის მანქანიდან რათქმაუნდა რესირსი ძრავს მეტი აქ ![]() იაპოშკებს რესურსი მაგრად კიდიატ რადგან გულით რო უნდოდეთ წელიწადში 10-15K ზე მეტს ვერ დადიან და ანიჭებენ სწრა მანქანებს უპირატესობას ![]() არ გაგენია კითხვა ამერიკულ 7.0 და 8.0 6-8 10 ცილინდრიან ძრავებს რატომ აქვთ ხოლმე 200-250 ცხენისძალებI? და 5000 RPM ის მეტს რო არ ატრიალებენ რისგამოა? თუ რული ესე ძაან გიწყვიტავს ადექი იყიდე USA ვერსია !! JAPAN ვერსია გაცილებით სწრაფია, მანევრირებადია(BILSHTEIN ამოები) (ამერიკულში კომფორტს ანიჭებენ უპირატესობას და რბილი აყენია) ლამაზია გაცილებით JP, და რაც მთავარია მე რა შთაბეჭდილებასაც მიტოვებს JP ვერსია ისაა რომ ყველაფერში ატვს არ ზოგავცენ და აკეთებენ საუკეთესოს და USA ში თითქოს რარაცეებს აკლებენ და იკიდებენ ![]() |
|
|
![]() ![]() |