![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის? პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
bako
პადვესკის რეგულირებაზე გექნება შენ რაღაც ლიტერატურა და დააგდე ლინკი, ჩვენც გავეცნობით. ნუ სუმაღლე გასაგებია, გზის საფარის მიხედვით, მაგრამ მოსახვევების სირთულის მიხედვით სავარაუდოდ სხვადასხვა სიმაღლე დასჭირდება წინა და უკანა ღეძებს. ამორტიზატორის დაჭიმულობა როგორი უნდა იყოს წარმოდგენა არ მაქვს. სუხუსტეც არ ვიცი მთლად კარგად, უფრო სწორად რა დროს როგორი უკეთესია. გარდა ამისა უამრავი ვარიანტია, მაგალითად წინა და უკანა სიმაღლეები შეიძლება ერთ დონეზე დააყენო, მაგრამ სხვადასხვა რეგულირების ხარჯზე, დავუშვათ წინ დაადაბლო ამოტიზარორის ჩიხოლის სიგრძე, მაგრამ ზემოთ აწიო ზამბარის ხარჯზე და უკან აამაღლო ამორტიზატორის კორპუსი და ზამბარა ბოლომდე დაასლაბო, ისე რომ წინა და უკანა ერთ სიმაღლეზე იყოს.მოკლედ ვარიანტები უამრავია, საქმე იმაშია რომელ საფარზე და მოსახვევების სირთულეზე რა კომბინაცია უნდა შევარჩიოთ ერთადერთი რამე რაც ზუსტად ვიცი, ისაა რომ რაც უფრო ხისტია წინა ამორტიზატორი, მით უფრო სნოსისკენ აქვს მიდრეკილება და რაც უფრო ხისტია უკანა - მით უფრო ზანოსისკენ |
|
|
![]() ![]() |