![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
პირველ რიგში მოგესალმებით ყველას, ამ წამს დავრეგისტრირდი ფორუმზე და ეგრევე პრობლემის გამო ვპოსტავ და ბოდიშს ვიხდი...
მოკლედ რა ხდება, დღეს ვიყიდე ფორესტერი იაპონური 2000 წლიანი ს/ტბ და ასეთი პრობლემა მაქვს, გაზს რო ჩავაჭერ და აბაროტი 3,0-მდე მიდის, ანუ როცა ტურბომ ბუსტი უნდა მომცეს, მანქანას ეყება "ძიორგანიები" და თითქოს ბუსტი კი მოდის მარა ძრავი იმ ძალას არ იძლევა რაც საჭიროა, აი ცოტა ხანი ვაცდი, ადის 5,0-მდე და "ძიორგანიები" ნაწილობრივ იხსნება და ბუსტიც კარგად მოაქ მარა აი ცოტას მაინც "აძიორგანიებს" მეგობარს გადავურეკე, "მატორშიკია" და მითხრა სვეჩების ბრალი იქნებაო ეგო, მე მაინც რაღაც ნეტოდ განწყობაზე ვარ და მეშინია ტურბო არ იყოს მარა ტურბო სავარაუდოდ არაფერშუაშია, მშვენიერი გაწევა აქვს მანქანას და აშკარად მესმის ტურბინის ხმა 3K RPM-იდან, დაჟე სადღაც 2,8-ზეც იხსნება მგონი და როგორც ვიცი როცა ტურბო ფუჭდება მანქანას გაწევა ფაქტიურად 0ზე ჩამოდის... და მეორე, ABS საიდან ითიშება? ნერვი დამაწყვიტა უკვე, ვაჭერ და თითქოს მანქანა არ ატორმუზებსო... არ ვიცი ეს შეიძლება იმიტომ რომ ნივაზე ვიჯექი აქამდე და ძალიან მოვერგე უABSო მუხრუჭებს მარა მაინც რაღაც არ მომწონს რა ეს ABS, აშკარად უაბეესო მუხრუჭებზე უფრო კარგად ვიჭერდი მანქანას ძრავის დახმარებით... -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
რავი ვერ მივხვდი რა გინდა ალბატ...
მყოლია ნივები და მეზიზღება მაგ მანქანის ტორმუზი და თუ იმას ელოდები რო ნივასავით ცუდი მანევრირება ქონდეს და ეგრე უაზროდ იქნიოს ტრაკი რეზკი ტარმაჟენიაზე მგონი ისევ ნივის ყიდვა მოგიწევს იმიტო რო სხვა მანქანა ეგეთ რაღAცეებს ვერ იზავს, მაგ ნავაროტზე ჟიგულს აქვს პატენტი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jul 5 2012, 00:05) [snapback]409528[/snapback] რავი ვერ მივხვდი რა გინდა ალბატ... მყოლია ნივები და მეზიზღება მაგ მანქანის ტორმუზი და თუ იმას ელოდები რო ნივასავით ცუდი მანევრირება ქონდეს და ეგრე უაზროდ იქნიოს ტრაკი რეზკი ტარმაჟენიაზე მგონი ისევ ნივის ყიდვა მოგიწევს იმიტო რო სხვა მანქანა ეგეთ რაღAცეებს ვერ იზავს, მაგ ნავაროტზე ჟიგულს აქვს პატენტი ![]() ![]() ![]() სააღოლ ჩაგეთვალა !!! ![]() ![]() არა ტრაკი იქნიოს ეგ არ გამოვა, მძიმე უკანალი აქვს ფორიკას, უკვე შევამოწმე ეგ ![]() და ძალიან დიდი ეჭვი მაქვს რო დამუხრუჭებისას იმხელაზე არ აწევს რო საბურავმა საფართან მოჭიდება დაკარგოს... თან მარტო გლუშიტელი აქვს ფეჩის ტრუბასავით, იმხელაა ჯართში რო ჩავაბარო კიდე ორ S/TB-ს ვიყიდი 2000-წლიანს... მე სხვა რამე მინდა, ანუ მინდა კერძოდ ის რო პედლით ვარეგულირო როდის გაჭედოს საბურავი მუხრუჭმა და როდის არა, მიხვდი რას ვამბობ? ანუ ნივის შემთხვევაში ძრავის დახმარებით ისეთ მინიმალურ დისტანციაში ვაჩერებდი მანქანას რო ბევრი დამიტოვებია გაკვირვებულ-გაბადრული სახით და აი ფორიკაზე ვერ ვქენი ეგ, ანუ პედალი არ გაძლევს იმის საშუალებას რო როცა დაგჭირდება ბორბალი გააჭედინო, ანუ პულსის ვარიანტში გაჭედე-აუშვი-გაჭედე აუშვი იდეალური გზაა უმოკლესი სამუხრუჭე მანძილის მისაღწევად -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() ![]() |