![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
პირველ რიგში მოგესალმებით ყველას, ამ წამს დავრეგისტრირდი ფორუმზე და ეგრევე პრობლემის გამო ვპოსტავ და ბოდიშს ვიხდი...
მოკლედ რა ხდება, დღეს ვიყიდე ფორესტერი იაპონური 2000 წლიანი ს/ტბ და ასეთი პრობლემა მაქვს, გაზს რო ჩავაჭერ და აბაროტი 3,0-მდე მიდის, ანუ როცა ტურბომ ბუსტი უნდა მომცეს, მანქანას ეყება "ძიორგანიები" და თითქოს ბუსტი კი მოდის მარა ძრავი იმ ძალას არ იძლევა რაც საჭიროა, აი ცოტა ხანი ვაცდი, ადის 5,0-მდე და "ძიორგანიები" ნაწილობრივ იხსნება და ბუსტიც კარგად მოაქ მარა აი ცოტას მაინც "აძიორგანიებს" მეგობარს გადავურეკე, "მატორშიკია" და მითხრა სვეჩების ბრალი იქნებაო ეგო, მე მაინც რაღაც ნეტოდ განწყობაზე ვარ და მეშინია ტურბო არ იყოს მარა ტურბო სავარაუდოდ არაფერშუაშია, მშვენიერი გაწევა აქვს მანქანას და აშკარად მესმის ტურბინის ხმა 3K RPM-იდან, დაჟე სადღაც 2,8-ზეც იხსნება მგონი და როგორც ვიცი როცა ტურბო ფუჭდება მანქანას გაწევა ფაქტიურად 0ზე ჩამოდის... და მეორე, ABS საიდან ითიშება? ნერვი დამაწყვიტა უკვე, ვაჭერ და თითქოს მანქანა არ ატორმუზებსო... არ ვიცი ეს შეიძლება იმიტომ რომ ნივაზე ვიჯექი აქამდე და ძალიან მოვერგე უABSო მუხრუჭებს მარა მაინც რაღაც არ მომწონს რა ეს ABS, აშკარად უაბეესო მუხრუჭებზე უფრო კარგად ვიჭერდი მანქანას ძრავის დახმარებით... -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
აბს-ის გათიშვას რა უნდა?! გამოაძრე უკანა სტოპის ნათურა და...
![]() თუმცა მე ერთი ვიცი, რომ გაცურებით ყველაზე კარგად (თუნდაც აბს-ზე) 4 პორშნიანი სუპორტებით ცურავს... ხოლო რაც შეეხება "დიორგანიას"... ციტატა(maxouni @ 5th July 2012 - 01:01) [snapback]409526[/snapback] 25 ლარი ღირს კარგი სვეჩა ისე კი... მუხრუჭისას რაც უფრო მაგრად გინდა დაამუხრუჭო, მით მაგრად უნდა მიადგა მუხრუჭის პედალს ფეხი... რავი, აქამდე ეგრე იყო და... |
|
|
![]() ![]() |