![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
სალამი. მოკლედ ზოგი რასამბობს ზოგი რას, ვერადა ვერ გავიგე. რომელი ჯობია ამ მანქანებიდან თოვლში. ( ფორიკა ავტომატი(მექანიკა) ტურბინიანი... ფორიკა ავტომატი (მექანიკა) უტურბინო.. სუბარუ ლეგაცი... აუდი ა4 & ა6) თუ არ შეგეზარებათ ამიხსნად კონკრეტულად. ოღOნ გასაგები ენით და არა დიფერენციალი ერთვება სტაბილურობის განხრით რომელიც აღმოფრქვავს კონტაქტურ შებორკვას რათა არ განიმუხტოს კბილანებს შOრის გაფართOვება და ასე შემდეგ
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
2003 წლიდან რომელიც გამოდის ლეგასი ხიდების ამბავი უკეთესი აქ მაგრამ ზატო დაბალია და ეგ უტიხავს. უტურბინო ფორესერს სადამდედაც სიმძლავრე ყოფნის კაია მაგრამ არი მომენტები როდესაც მაგრად უჭირს დაბალი ცხენების და თOრქის გამო.
ყველაზე კაი გამავლობის სუბარუ არის 2004 წლიდან გამოშვებული აუთბექი 3.0 ატმოსფერული ან 2.0 ტურბო |
|
|
![]() ![]() |