![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის? პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
რა შეიძლება შევცვალოთ:
1. რაზვალის კუთხე (Camber) რაზვალის კუთხე, ერთერთი ძირითადი ელემენტია ნასტროიკისა. რაზვალის კუტხის რეგულირებით, განისაზღვრება ბორბალის მოჭიდება საფარის მიმართ. ასფლატზე სხვა სახის მოჭიდებაა, გრავზე კიდევ სხვა. ამიტომ თუ რა საფარზე გვიწევს მოძრაობა, იმის მიხედვით უნდა შევარჩიოთ რაზვალის კუთხე. განსხვავებულია რაზვალის კუთხე, წინა და უკანა პადვესკისთვის. რაზვალის კუთხის რეგულირების ოპტიმალური დიაპაზონია 0-დან -3 გრადუსამდე. დიდი რაზვალის კუთხე უზრუნველყოფს უფრო მეტ მოჭიდებას საფარის მიმართ და ნაკლები რაზვალის კუთხე პირიქით. 2. სხაჟდენიე უკანა ბორბლების სხაჟდენიე, უზრუნველყოფს საფარისადმი კარგ მოჭიდებას, მაგრამ ამცირებს მაქსიმალურ სიჩქარეს. სხაჟდენიის მიღწევა, შესაძლებელია განსხვავებული სტუპიცების საშუალებით, ან ქვედა საყრდენი რიჩაგებით. თუ გინდათ რომ მიაღწიოთ საუკეთესო ბრუნვადობას (поворачиваемость) მოსახვევში, მაშინ უნდა შემცირდეს სხაჟდენიის კუთხე, თუ არა და პირიქით. 3. პადვესკის სიხისტე სიხისტის რეგულირება ყველაზე უბრალო მეთოდია მოჭიდებისადმი დამოკიდებულების რეგულირებისა, მაგრამ არა ყველაზე ეფექტური. რაც უფრო ხისიტა წინა პადვესკა, მით უფრო ნაკლები поворачиваемость გააჩნია მანქანას და მით უფრო მდგრადია უკანა ღერძის სნოსის მიმართ. რაც უფრო რბილია უკანა პადვესკა, მანქანა მით უფრო ცუდად უხვეს, მაგრამ ნაკლები მიდრეკილება გააჩნია უკანა ღერძის სნოსისკენ. რაც უბრლო რბილია წინა პადვესკა, მით უფრო უკეთ უხვევს, მაგრამ უფრო მიდრეკილია უკანა ღერძის სნოსის მიმართ. რაც უბრლო გრუბია უკანა პადვესკა, მით ზედმეტად კარგად უხვევს. 4. ამორტიზატორის დახრის კუთხე. ![]() ამორტიზატორის დახრის კუთხის ცვლილება, მოქმედებს ამორტიზატორის სიხისტეზე. რაც უფრო ახლოსაა ბორბალთან დაბალი გადაბმა ამორტიზატორისა (მე-4 წერტილი), მით უფრო ხისტია ამორტიზატორი და მით უფრო ნაკლები მოჭიდებაა გააჩნია საფარის მიმართ. თუ ზედა გადაბმასაც უფრო ახლოს მოვიტანთ ბორბალთან (1-ლი წეტილი), ამ შემთხვევაშიც, ამორტიზატორი უფრო ხისტი ხდება. შესაბამისად, მე-6 წერტილში ამორტიზატორი უფრო რბილი ხდება, ისევე როგორც მე-3 წერტილში. ასევე მნიშვნელოვანია ბრუნვადი კულაკის ღერძის ფარდობითობა ვერტიკალური ღერძის მიმართ. მისი კუთხის რეგულირება შესაძლებელია ზედა ტიაგის გადაადგილებით ხიდის ღერძის გასწვრივ, ან სტუპიცის (ცაპკის) შეჩვლით ბრუნვად კულაკში (поворотный кулак). ამ კუთის გაზრდით, მანქანა ძნელად შედის მოსახვევში, მაგრამ უფრო მიდრეკილი ხდება ზანოსის მიმართ. კუთხის შემცირებით კი, მანქანა ხდება ნაკლებად მოქნილი, მაგრამ უფრო სტაბილურად მართვადი. 5. კლირენსი თუ კლირენსი წინ უფრო დაბალია ვიდრე უკან, მაშინ წინა ბორბლების მოჭიდება მეტია საფარის მიმართ და მანქანაც უკეთ უხვევს. თუ უკან უფრო დაბალია კლირენსი, მაშინ მანქანა უფრო მიდრეკილია წინა ღერძის სნოსისკენ. P.S. ეს არის ნათარგმნი და შეგროვილი რუსული ფორუმებიდან. ამიტომ შეცდომებისთვის ბოდიშს გიხდით ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |