გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 15 2012, 21:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ.
დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. 1. VF22 !!! მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით. მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს. მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა. VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე. მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც. P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ... P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ. |
|
|
|
![]() |
Jul 7 2012, 15:15
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 |
ANS-555
შენი არი ეს ტურბინა Forced Performance Standard 16G (510cfm, 275-330whp, Bolt-On) No longer manufactured by FP. Expect to achieve full boost with the proper mods and a quality tune between 3200-3700rpms. 2002-2005 WRX owners will need fuel upgrades for this turbocharger and proper engine management is highly recommended for all vehicles. 16G: FP or DB? ბერავს 510 CFM ს VF22 ზე ძლიერი ტურბინაა 1.2 ბარზე 510 CFM სერიოზული მაჩვენებელია ძალიან მაგარი ტურბინაა მეც ეგეთი ვიყიდე კიდე ეხა ჩამომდის 16G TD-05 ისთვის არის იდეალური ზომა არც ძაან დიდია და პატარა იასნია რო არაა ANS-555 APEXI ს კომპს რო დააყენებ ნასოსი და ფარსუნკებიც მიამატე 1.2 ბარზე მაგ ტურბინაზე APEXI რო მეყენა ინჯექტორების დატვირთვა 95-99 % იყო რაც პრიძელია ანუ იმდენი ჰაერი შეაქ სტოკი ფარსუნკები ვერ ქაჩავს |
|
|
|
VADA ტურბინები !!! Jun 15 2012, 21:27
kaspera კარგი თემაა ველი მ... Jun 15 2012, 21:32
VADA kaspera
![]() ![]() |