IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინები !!!, განვიხილოთ თითოეული მათგანი ...
VADA
გამოხმაურება Jun 15 2012, 21:27
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ. smile.gif

დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. smile.gif


1. VF22 !!!

მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით.

მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს.

მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა.

VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე.

მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც.


P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. smile.gif
შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ...

P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
leqsoo
გამოხმაურება Jul 7 2012, 15:15
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ANS-555
შენი არი ეს ტურბინა
Forced Performance Standard 16G
(510cfm, 275-330whp, Bolt-On)
No longer manufactured by FP.
Expect to achieve full boost with the proper mods and a quality tune between 3200-3700rpms. 2002-2005 WRX owners will need fuel upgrades for this turbocharger and proper engine management is highly recommended for all vehicles.
16G: FP or DB?

ბერავს 510 CFM ს VF22 ზე ძლიერი ტურბინაა 1.2 ბარზე 510 CFM სერიოზული მაჩვენებელია ძალიან მაგარი ტურბინაა მეც ეგეთი ვიყიდე კიდე ეხა ჩამომდის tongue.gif


16G TD-05 ისთვის არის იდეალური ზომა არც ძაან დიდია და პატარა იასნია რო არაა smile.gif შაკოს აქ TD-05 18G 600 CFM ს ბერავს ნასტროიკის გარეშე მაგ ტურბინის დაყენება პირდაპირ სიკვდილია smile.gif





ANS-555
APEXI ს კომპს რო დააყენებ ნასოსი და ფარსუნკებიც მიამატე 1.2 ბარზე მაგ ტურბინაზე APEXI რო მეყენა ინჯექტორების დატვირთვა 95-99 % იყო რაც პრიძელია ანუ იმდენი ჰაერი შეაქ სტოკი ფარსუნკები ვერ ქაჩავს smile.gif 1.2 მდე დაანასტროიკებ სტოკ ფარსუნკებიტ მარა ზევით უკვე შანსი არაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
VADA   ტურბინები !!!   Jun 15 2012, 21:27
kaspera   კარგი თემაა ველი მ...   Jun 15 2012, 21:32
VADA   kaspera

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge